Post
Message
Report
Male , 22-25

I am ultimately genderqueer, preferring women. Boys can be cute and all, but there's just something about women that get me going. Boys stink, I should know it lol;)

Last Seen Nov 10, 2012
Member Since Nov 04, 2012
Favorite Quote
Heritage
Vices
Politics
Horoscope
Special day
Books
Music
Movies
Local Time September 2nd, 9:31 PM

I Love the Female Body

In Love With The Female Form So here goes. I think the female body is about the purest thing on earth and that which is closest to any notion of a god. Yup. Thats about it :) [more]
treyaknarr87 has shared 7 Mature Experiences
  • I Am In Support of Transgender and Genderqueer People

    Idk So I'm sitting here in a cute little babydoll... or chemise... with my hottest pair of cute little paisley panties on... And I don't know what to do. Sometimes I think, hey, it's just a f… [more]
  • I Want a Lesbian Girlfriend

    Could Be If I Found Someone... So idk what to do... First off, I'm kinda trans. Like the sort that doesn't wanna conform to any notions of "male" or "female." However, it could be cool to find a girl who d… [more]
  • I Am A Transgender Person

    Don't Know What To Say Since I've been about fourteen I've been this conflicted person, unsure of who I am. On one level I've been sooooooo manly - drinking beer, singing in my deep *** voice, but on another level it's been… [more]
  • Family Confessions

    Parents just don't understand..
    So... feeling kinda down...Today I spilled all, told my parents I never felt they truly supported me. My dad acted all toughand ****, which I felt apathy at most toward. However, when I told my mom this minutes later, she just bawled and hung up the phone.I never intended for her to think like that, but I just meant it from an emotional aspect. Artistically, to be exact. Of course, they gave me a home and all, but I never felt like they loved me.I don't know what to do.… [more]