I Have 1000 Profile Views

Personal Stories, Advice, and Support 44 People

    No, It Doesn't Matter How Many Profile Views You Have....

    But, i do find it quite interesting/suprising/flattering all at the same time that over  2200 people have checked out my page. It's kinda cool :)
    jasminjane jasminjane
    18-21, F
    1 Response Mar 15, 2009

    99,174 Views, Baby!

    I love all of my fans and everyone of you make me smile every day. 99,174 views and counting. Thanks for sharing the love and reading my experiences.
    Blackbarbie1987 Blackbarbie1987
    26-30, F
    5 Responses Jun 5, 2013

    Yay!!

    Kinda pointless but it makes me happy for some reason, probably that this much people thought I was interesting I guess..
    MugiwaraBlair MugiwaraBlair
    22-25, F
    7 Responses Jan 13, 2011

    Not Much To Share

    Today I hit 1000 profile views.  Only took about 6 months, not sure if that's good or bad.  But there it is.
    deleted deleted
    26-30
    Jan 22, 2010

    Views Add Up.......

                   I have over 3000. Was does that mean?   I guess people are interested.......!
    cjpsf5 cjpsf5
    41-45, M
    8 Responses Jul 11, 2009

    Haha

    I only have 25 profile views. I feel so special :/
    Cerulean66 Cerulean66
    16-17, F
    3 Responses Jul 11, 2009

    2013

    2013 views as of today...nobody look at my profile for another year...i only want my views to equal the year please...thank you
    Daddeyk Daddeyk
    41-45, M
    3 Responses Jun 5, 2013

    Yep!

    I have 1012 now. I reached 1000 yesterday... My profile views have been going up by a lot recently I wonder why. hmm..
    BrokenAngelWishes BrokenAngelWishes
    18-21, F
    Jan 30, 2010

    1001

    Haha, I remember seeing 1001...and that made my day.
    Naliruns Naliruns
    18-21, F
    Feb 4, 2011

    Yep..

    ...it is actually past 2000 profile views now.
    deleted deleted
    26-30
    Mar 25, 2010

    It's Taken A While

    But I just reached 1000! Congratulations to the anonymous viewer. You've won a year's supply of used nappies and dirty laundry. Aren't you lucky!
    deleted deleted
    26-30
    Oct 2, 2013

    How Did This Happen?!

    Okay, so last timeĀ I checked a few days ago I had about 789, and i was thinking, "Yay! I can't wait until I get to 800!" But today I saw it and it says 1389!!! How on earth did I get that many views in a few days?! I'm under 18 anyway, so that blocks out everyone over 18. All I...
    Angelwings7 Angelwings7
    13-15, F
    5 Responses Feb 19, 2012

    5000+

    Around 5000 or so. Not to great, but whatever works.
    Arorin Arorin
    22-25, M
    Feb 26, 2010

    Woooohoooo!

    Thanks to my slumming for views, and the efforts of Doglady and Tiny Turtle, along with a couple of anonymous others, I have finally reached 1000 views!  These people rock!
    dblongwo dblongwo
    41-45, M
    7 Responses Apr 20, 2008

    1000 Profile Views

    Well over - heading for 10000!
    lazycrazybasket lazycrazybasket
    46-50, M
    Mar 10, 2012
More Stories