I Like Sleepovers

Personal Stories, Advice, and Support 185 People

    I've had my cousin sleepover

    when we were kids but nobody since then and I wish a girl would sleepover
    rainyweather1028 rainyweather1028
    22-25, M
    Jun 17, 2015

    Sorry I didn't post last night I'm having a

    sleep over I'll post what happened and what might happen later today when she leaves at 12:00.
    Lillygirl988 Lillygirl988
    18-21, F
    Jul 16, 2015

    yes I like having sleepovers

    and going to them at my friends house too. they are always fun and we get real silly too.
    deleted deleted
    Feb 2

    I always been liking sleepovers.

    I get to communicate with the girl more, and get a better head of myself. Just like Valentine day where i spent watching Netflix with her after being miserable all day long.
    lindasawr lindasawr
    18-21, F
    1 Response Feb 15, 2014

    I had the best sleepover this weekend

    but I hardly got any sleep! I was a bit worried that I might fall asleep in lessons today. Thought I was gonna get a detention for snoring! lol. First of all we (Me, Hannah, Ruby, Bex and Lilly) went to see Trebor (my pony) and the other ponies and we groomed them and me...
    deleted deleted
    3 Responses Dec 1, 2014

    I would love to have a girly frilly princess

    cosplay party sleepover with a bunch of other gurls!
    StephanieDan StephanieDan
    36-40, M
    5 Responses Jan 21

    I'm with my friends tonight,

    I'm so happy hahaha
    deleted deleted
    4 Responses Jan 3, 2015

    It's a bit weird for me to share my bed cause I

    move a lot and always end up right next to my friend. But they're fun so yeah
    wedgieshurtalot wedgieshurtalot
    18-21, F
    Jun 7, 2015

    They're Fun!

    I had them with my best friend almost every weekend all through high school. We baked, watched movies, played Monopoly. It was just sooo much fun!
    minnie22mouse minnie22mouse
    18-21, F
    1 Response Nov 19, 2008

    I like sleepovers, but with a MAXIMUM of 4

    people. And it has to be with my one best friend otherwise I'm just very uncomfortable..
    dinosandlions dinosandlions
    13-15, F
    Dec 10, 2015

    I’m having a sleepover this weekend.

    YAY! It’s for my birthday which was actually last week (it’s a long story!). I’ve got 3 really good friends coming and one girl who is new but is really nice. I’m super excited but I don’t think about my dad is looking forward to a house full of teenage girls ha ha...
    deleted deleted
    3 Responses Nov 27, 2014

    Sleepover with this girl:) sooo much fun:p I

    hope to sleep lol just kidding we won't sleep we are too cool for sleep:p
    CountryGirl321 CountryGirl321
    22-25, F
    1 Response Jun 19, 2014

    YAAAAAS!!! I finally planned a sleepover with

    my friends...^_^ I'm so happy ..
    deleted deleted
    3 Responses Jan 2, 2015

    I think everyone in summer should have

    sleepovers with their best friends!💕 love you auby!!💋✌️
    xsecretsx xsecretsx
    22-25, F
    1 Response Jul 8, 2014
More Stories