I Live In South Carolina

Personal Stories, Advice, and Support 138 People

    And I want to experience more of the world

    would like to get to know some people in other states n ****
    Readyforthewild Readyforthewild
    22-25, M
    Aug 21, 2015
    Chaserness56 Chaserness56
    16-17, M
    Jun 12, 2014

    Yep, I'm Here...

    As a young'n, I never thought I would live anywhere down south.  I always pictured me out east somewhere.  I'm a born and raised yankee.  About four years ago, I met a wonderful woman, whom I've formed a relationship and a life with, which we now share in her...
    vampireheart vampireheart
    31-35, T
    1 Response Jul 12, 2008
    stephen29464 stephen29464
    18-21, M
    Mar 22, 2014


    Any gay/bi guys in South Carolina with a kik? I need some one close to me to chat with. Thanks
    Johnnyboy1330 Johnnyboy1330
    16-17, M
    2 Responses Oct 19, 2013

    Hey um... Anyone wanna try

    and talk or hang out...?
    Chaserness56 Chaserness56
    16-17, M
    Jun 29, 2015

    Anyone from South Carolina?

    I'll be near Columbia, Greenville and Greer.
    Denischen12 Denischen12
    18-21, M
    1 Response Feb 17, 2014

    Born And Raised In Sc

    Soooo here I am in the wonderful state of SC.Well it USED to be wonderful lol.Nothing against diversity because Im quite the champion for that.It just seems that SOOO many people have moved here from different places with so many different opinions and ways of life that SC has...
    waterboy2080 waterboy2080
    36-40, M
    Dec 30, 2012
    daddysprincess2026 daddysprincess2026
    18-21, F
    3 Responses Jul 29, 2014
    Trey7655 Trey7655
    18-21, M
    Jun 2, 2014

    Coward sucks. No knows

    where it is and there's nothing to do
    directioner1012 directioner1012
    16-17, F
    Dec 7, 2015
    denischen denischen
    18-21, M
    1 Response Aug 1, 2014

    Medical Attention

    This morning I somehow managed to carefully embed a sliver of wood into the 1st knuckle of my middle finger (in laymen's  terms, I call this a boo-boo). The first thought that came to mind is ain't karma something (for some of you don't act like you weren...
    badkornflake badkornflake
    36-40, M
    Oct 1, 2009

    Stuck In Hell

    SC is no doubt a wonderful place but i want out of my dinky town of Po'dunk. I got stuck here because this is where my husband went to high school. No judgement on him or his school,After we married we ended up in a predicament and no doubt we landed ourselves on a comfy twin...
    sczombee sczombee
    26-30, F
    Apr 7, 2012

    Anyone live in South Carolina looking to be

    friends can chat about whatever
    deleted deleted
    Nov 18, 2015

    Anyone wanna become friends,

    or meet up? Snapchat me- amhoover20
    deleted deleted
    Jul 7, 2015
    SCJohnny SCJohnny
    61-65, M
    1 Response Mar 8, 2015
    deleted deleted
    1 Response Jul 16, 2015
More Stories