Post

I Love Chocolate Eclairs

Personal Stories, Advice, and Support 103 People

    I Have To Admit

     I am partial to a Chocolate Eclair  I dont often do fresh cream cakes  because i find them a little too rich - but I 'll make an exception when it comes to an Eclair. I can only usually mange one - but it has to be a full size one  ..not a miniI just love the way the...
    Mmmcherries Mmmcherries 46-50, F Sep 3, 2011

    Your Response

    Cancel

    Yum......

    Sugar....how can anyone resist. Really Chocolate Eclairs are great...they seem a little greasy to me sometimes, depending on who made them and where I bought them, but thats just part of their tasting good. http://www.delicious-chocolate.cn/chocolate/pics/2009/10/chocolate...
    deleted deleted 26-30 2 Responses Nov 15, 2009

    Your Response

    Cancel

    Chocolatey

    The ice cream chocolate eclairs, not the cream filled ones.
    deleted deleted 26-30 Dec 19, 2009

    Your Response

    Cancel

    Oh My Gawwd!

    have you ever  just closed your eyes to experience the savory crunch  of the first bite  the chocolate playing sweetly along side that delicate  creme center? out of body experience!   after my first one...  i was never the same. .
    mmjgg mmjgg 31-35, M 1 Response May 30, 2010

    Your Response

    Cancel

    I Think I'm In A State Of Shock Right Now..

    I highly doubted that there would be a group solely about chocolate eclairs and I guess I was wrong! I mean hey, this is Experience Project and they have pretty much any group known to man. So the gist of it: I like chocolate eclairs. But not the fresh ones hot out of the oven...
    deleted deleted 26-30 1 Response Sep 3, 2011

    Your Response

    Cancel

    Soooooooooo Delicious!!!!!!!!!!!!!!

       They are my absolutly favorite dessert!!  I love the way the pastry is light and not at all sweet..such a delectible complement to the bavarian cream's exquisite richness...topped with the perfect amount of chocolate....mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...
    lonesurvivor lonesurvivor 51-55, F 3 Responses Nov 15, 2009

    Your Response

    Cancel

    Related Experiences

    I love chocolate candy with milk. Especially when it's Nutella
    lorrena19 lorrena19 18-21, F 13 hrs ago

    Your Response

    Cancel
    When I eat chocolate, it's like I'm having an ****** lol! Chocolate, chocolate, CHOCOLATE!! Oh my god! The things you make me feel is something not even a human can make me feel...
    Bhavika18 Bhavika18 18-21, F Jul 6

    Your Response

    Cancel
    I love chocolate but not just any chocolate it has to be dark chocolate😍
    pattyricia pattyricia 16-17, F 6 Responses Jul 9

    Your Response

    Cancel
    I really love chocolates ♥.♥ I want chocolates or anything that have Chocolates
    MafiaReaper MafiaReaper 13-15, F Jul 20

    Your Response

    Cancel
    I loveeeeee chocolate. I want a chocolate mousse cake sooo bad
    Rainbowkissesxo Rainbowkissesxo 18-21, F 1 Response Jul 5

    Your Response

    Cancel
    It's true. I'm a bit of an addict. I love chocolate so much. It makes me feel good and it tastes good too. Many people have addictions that are harmful, I feel like having...
    starchedcookies starchedcookies 18-21, F 1 Response Jul 17

    Your Response

    Cancel
    I love chocolate never been with a black girl don't care of looks I just want a black girl to go crazy on I'm so h right now I could go to you
    Dloveski Dloveski 36-40, M 1 Response Jul 5

    Your Response

    Cancel
    You just have to see me to know that i love chocolate 👙
    wildmare wildmare 66-70, F Jul 15

    Your Response

    Cancel
    I really love chocolate because it tastes like magic <3
    Caramelheart Caramelheart 16-17, M 1 Response Jul 19

    Your Response

    Cancel
    I love chocolate!!!!!!!!!!!!! :D
    animeobsessed18377 animeobsessed18377 13-15, F 1 Response Jul 23

    Your Response

    Cancel
    I love chocolate and sweets and I eat them every❤️❤️❤️
    xhmkq8 xhmkq8 13-15, M 1 Response Jul 24

    Your Response

    Cancel
    Hi i love chocolate kjajajja
    jackybluess jackybluess 31-35, M Jul 24

    Your Response

    Cancel
    Who doesn't love chocolate? Especially when it's that certain time of the month!
    tsg96 tsg96 18-21, F 1 Response 4 days ago

    Your Response

    Cancel
    I love chocolate it's awesome if u don't like it your just weird.
    Magicfan1110 Magicfan1110 13-15, M 3 days ago

    Your Response

    Cancel
    I love chocolate😍😍it's so good😍😍👌👌👌
    kyliesports kyliesports 13-15, F 2 days ago

    Your Response

    Cancel
    Love chocolate! One thing I can't say no specially if I'm out with friends. Hmmm :-)
    Bluejec19 Bluejec19 41-45, F 2 Responses 2 days ago

    Your Response

    Cancel
    I love hot chocolate,it makes me happy all of a sudden. And i drink chocolate so i can gain some weight i guess...
    thomascalvinn thomascalvinn 18-21, M 9 hrs ago

    Your Response

    Cancel
    Milk chocolate. White chocolate. Dark chocolate. Chocolate covered peanuts. Chocolate covered strawberries. Chocolate covered honeycomb. Chocolate fudge brownies, served of course...
    hskrgrl hskrgrl 46-50, F Jul 21

    Your Response

    Cancel
    I like chocolate. But not chocolate flavored things, like cake, milk, cereal...ect. I just like chocolate (candy).
    ninjadentistinspace ninjadentistinspace 16-17, F 1 Response Jul 14

    Your Response

    Cancel
    I'm hungry for chocolate...mmm...milk chocolate and white chocolate 🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫
    Candycrrrush Candycrrrush 18-21, F 1 Response Jul 17

    Your Response

    Cancel
    guess what :D white chocolate isn't really chocolate owo I knew I didn't like it for a reason. milk chocolate with cherries coconut or almonds are the best
    RavenRena17 RavenRena17 18-21, F 1 Response Jul 19

    Your Response

    Cancel
    Dear ice creams, chocolates and other delicious and delightful looking desserts, Please stop looking so wonderful. I'm getting hungrier by the minute staring at you. Your colorful...
    Snowymusic14 Snowymusic14 13-15, F 2 Responses Jul 2

    Your Response

    Cancel
    I love white chocolate and milk chocolate <3
    christinaL6 christinaL6 13-15, F 2 Responses Jul 19

    Your Response

    Cancel
    I am literally snacking on a bag of Hershey's milk chocolate chocolate chips. So yummy.
    ShimmerSquirrels13 ShimmerSquirrels13 22-25, F 7 Responses Jul 3

    Your Response

    Cancel
    To all of you eating chocolate at the moment I'm super jealous !! take an extra bite for me :p all I have is healthy chocolate granola #not#the#same -__-
    muffinpowers muffinpowers 22-25, F 2 Responses Jul 6

    Your Response

    Cancel
    Chocolate is simply one of lifes many pleasures. Mmm. I am craving chocolate now!
    DamoiseauDynavolt DamoiseauDynavolt 16-17, M 1 Response Jul 7

    Your Response

    Cancel
    Chocolate is my answer to every thing, when my friends say 'I'm bored' or ' I feel sick' or ' what do you wanna do' or anything else then my answer is 'eat chocolate!' Hahaha :)
    Mockingjay96hehe Mockingjay96hehe 18-21, F Jul 11

    Your Response

    Cancel
    You can only truly appreciate chocolate milk if you've had pancho panther (or pantera) ChocoMilk, one of my favorite chocolate powder mix
    ForeverMe88 ForeverMe88 13-15, M Jul 19

    Your Response

    Cancel
    I... Am chocolate THUNDER NAH NAH NAH NAH NAH NAH NAH NAH NAH NAH NAH NAH NAH CHOCOLATE
    JaysGrief JaysGrief 16-17, M 1 Response Jul 21

    Your Response

    Cancel
    ...it's all about Dark Orange creations at the moment xD Although creamy milk chocolate is my all-time favourite, I can't get enough of rich dark chocolates!!
    MissxSioux MissxSioux 22-25, F 1 Response 6 days ago

    Your Response

    Cancel
    Milk chocolate: THE BEST THING EVER. I could eat like a million Hershey's bars a day. I'm so surprised I'm not obese because of my obsession lol. Does anyone wanna give me some...
    steph1278 steph1278 16-17, F 1 Response 2 days ago

    Your Response

    Cancel
    I like full covered chocolate strawberries with regular or dark chocolate
    lorrena19 lorrena19 18-21, F 1 day ago

    Your Response

    Cancel
    Do you know that chocolate increase "serotonine" the neurotransmitter of hapiness along with sugar, fat, love and ******
    michellatr michellatr 22-25, F 1 Response Jul 6

    Your Response

    Cancel
    Mmmm yummu hot chocolate with vanilla ice cream :) who loves it?
    ashley909 ashley909 22-25, M 2 Responses Jul 14

    Your Response

    Cancel
    Chocolate, i don't care about what they say about you 'cause i love you and i'm gonna marry you
    msmika msmika 18-21, F 3 Responses Jul 23

    Your Response

    Cancel
    Whoops acceidentally deleted my post:( I would like me a chocolate covered edward cullen:) I'm so down! Edward is my dream boyfriend man! Also I love Robert Pattinson!!! He made...
    xoxokendyl xoxokendyl 16-17, F 1 Response 6 days ago

    Your Response

    Cancel
    I just love the combination. You get a taste of sweet and salty at the same time. They always satisfy my snack cravings. Today, I even saw some being advertised on QVC. They were...
    texaschic35 texaschic35 31-35, F 5 days ago

    Your Response

    Cancel
    For Halloween, make your fudge brownies then cover them with chocolate frosting, use Milano cookies for the tombstones(if you're good you can put names on the cookies) and decorate...
    dog211 dog211 56-60, M 2 days ago

    Your Response

    Cancel
    Ben and Jerry's chocolate therapy 😘
    Snowymusic14 Snowymusic14 13-15, F 1 Response Jul 2

    Your Response

    Cancel
    My favourite chocolate is whittakers creamy milk, it is Devine, I'm eating it right now.
    Daisymay77 Daisymay77 16-17, F 1 Response Jul 2

    Your Response

    Cancel
    When I die I won't to die in a chocolate bath
    flowerpie flowerpie 13-15, F 2 Responses Jul 6

    Your Response

    Cancel
    CHOCOLATE!!!!!!!!!!! 👌🙌🙊😍🍫🍫
    jaynick15 jaynick15 13-15, F 4 Responses Jul 6