Post
Experience Project iOS Android Apps | Download EP for your Mobile Device

I Love Finding Unpublished Stuff

Personal Stories, Advice, and Support 19 People

    I Love finding nemo! It made me cry
    clareGarcia clareGarcia 16-17, F Nov 16

    Your Response

    Cancel
    Especially with extra TNT related stuff in mods *v*
    SunsetTears SunsetTears 18-21, F 4 days ago

    Your Response

    Cancel
    Currently getting into City and Colour. One of my favorites so far is What Makes a Man. I'd love to cover it, but have yet to find a good instrumental. Favorite band at the...
    endofalldays endofalldays 18-21, F Oct 30

    Your Response

    Cancel
    I think there is always a song to represent either our mood or the way we feel or even to tell what we are going through... I love music!!!
    Devotedmom77 Devotedmom77 36-40, F 1 Response Nov 7

    Your Response

    Cancel
    Omg I laughed wayyy to hard at this xD If u love avatar the last airbender u must watch this https://m.youtube.com/watch?v=AYOyyWN2xBM 'IMA ONE MAN ARMY!!" XD
    KuroKitsune KuroKitsune 13-15, F Nov 17

    Your Response

    Cancel
    I absolutely love this movie. I'm watching it right now!!!! Here's Brucie!!!
    RememberingSunday22 RememberingSunday22 36-40, F 4 days ago

    Your Response

    Cancel
    This video clip made me chuckle....   
    0nOpalsMind 0nOpalsMind 41-45, F 1 Response Oct 28

    Your Response

    Cancel
    Mankind must put an end to war before war puts an end to mankind. John F. Kennedy
    holloway64 holloway64 46-50, M Oct 30

    Your Response

    Cancel
    Lol I can't believe that this is actually true, but still funny lol
    Grenade36 Grenade36 22-25, M 2 Responses Oct 30

    Your Response

    Cancel
    Aww the good old metaphors lol
    Grenade36 Grenade36 22-25, M 1 Response Oct 30

    Your Response

    Cancel
    I'm dead lmfao. This is too true
    DarkGoddesss DarkGoddesss 16-17, F 4 Responses Nov 1

    Your Response

    Cancel
    WindSylph WindSylph 46-50, F 4 Responses Nov 4

    Your Response

    Cancel
    Omg idk why but I laughed so hard at this. And I still can't stop laughing tbh
    xPiZzaIsBaex xPiZzaIsBaex 13-15, M 1 Response Nov 4

    Your Response

    Cancel
    If Google was a guy....LOL
    MrSquishy MrSquishy 41-45, M Nov 6

    Your Response

    Cancel
     
    MrSquishy MrSquishy 41-45, M 1 Response Nov 6

    Your Response

    Cancel
    I watch how the moon sits in the sky in the dark night Shining with the light from the sun The sun doesn't give light to the moon assuming The moon’s going to owe it one It makes...
    MrCutBleedSmile MrCutBleedSmile 18-21, M 1 Response Nov 6

    Your Response

    Cancel
    Canon Blue Honeysuckles Is gonna be the last day of our lives and I can't breathe.
    lexinwonderland lexinwonderland 13-15, F Nov 6

    Your Response

    Cancel
    ......Wide Awake - Katy Perry........
    AriaDream AriaDream 13-15, F 1 Response Nov 7

    Your Response

    Cancel
    a little bit stronger~~sara Evans my sanity
    sweettart1983 sweettart1983 31-35, F Nov 7

    Your Response

    Cancel
    but I'm in so deeeeeep............. you know I'm such a fool for you..........
    musimpanas musimpanas 22-25, M Nov 7

    Your Response

    Cancel
    Well if you wanted honesty, that's all you had to say. I never want to let you down or have you go, it's better off this way. For all the dirty looks, the photographs your...
    FriendlyCerealKiller FriendlyCerealKiller 18-21 Nov 7

    Your Response

    Cancel
    Breaking point by digital summer. Always play it when I'm feeling really low or when I just don't care anymore
    kanashimi93 kanashimi93 18-21, F Nov 7

    Your Response

    Cancel
    Sometimes I like things that are just goofy!
    SmartKat SmartKat 46-50, F 5 Responses Nov 10

    Your Response

    Cancel
    do you think maybe they overlooked some crucial evidence during the investigation of Christ's death?
    johnstlouis johnstlouis 56-60, M Nov 10

    Your Response

    Cancel
    After years of listening only now i feel the song as it was my own written by my experience in life. Sad songs mostly.
    ManFromEarth ManFromEarth 18-21, M Nov 11

    Your Response

    Cancel
    RaceCarrington RaceCarrington 51-55, M Nov 12

    Your Response

    Cancel
    CAT NORRIS!! LOL!!!!!!!!!!!!!
    MNI1982 MNI1982 31-35, F Nov 12

    Your Response

    Cancel
    LOL!
    Mirages Mirages 41-45, F 8 Responses Nov 12

    Your Response

    Cancel
    These are funny. d: Hope you all enjoy them! http://twistedsifter.com/2014/07/thrift-store-painting-remixes-by-david-irvine/
    astrokitty4341 astrokitty4341 22-25, F Nov 13

    Your Response

    Cancel
    MrSquishy MrSquishy 41-45, M 4 Responses Nov 15

    Your Response

    Cancel
    There is a small cafe in Sedro Wooly Washington. The sign says IRON SKILLET GOOD FOOD LOUSY SERVICE
    phph phph 61-65, M Nov 15

    Your Response

    Cancel
    Habits (stay high) by Tove Lo.. gotta have that 1 HARD HIT. . "I get high all the time. .to keep u off my mind"
    ember23 ember23 26-30, F Nov 16

    Your Response

    Cancel
    leave u alone by young jeezy ft ne yo "lets go half on a baby girl" "but i gotta leave u alone"
    ember23 ember23 26-30, F Nov 16

    Your Response

    Cancel
    OMG! The second to last guy looks like he is literally rubber!! I don't know if to be exited or grossed out!! Lol
    MNI1982 MNI1982 31-35, F 1 Response Nov 16

    Your Response

    Cancel
    :)
    palknight palknight 26-30, M 1 Response Nov 16

    Your Response

    Cancel
    Where do I get myself one of these?!
    MNI1982 MNI1982 31-35, F 1 Response Nov 17

    Your Response

    Cancel
    Poor Zuzu. :'( lol ...........
    InvaderGashloog InvaderGashloog 70+, F Nov 18

    Your Response

    Cancel
    OH... And this one.... :3 it's perfect.
    InvaderGashloog InvaderGashloog 70+, F Nov 18

    Your Response

    Cancel
    That's must be a genius kid who answer like that
    Johnnystha Johnnystha 26-30, M Nov 18

    Your Response

    Cancel
    cheleshere cheleshere 66-70, F 1 Response a week ago

    Your Response

    Cancel
    "To be lost in you, is to be found"
    thisguyah thisguyah 18-21, M 5 days ago

    Your Response

    Cancel
    We can never obtain peace in the outer world until we make peace with ourselves. Dalai Lama
    holloway64 holloway64 46-50, M 1 Response 3 days ago

    Your Response

    Cancel
    Not really funny but...strange...
    cheleshere cheleshere 66-70, F 2 Responses 2 days ago

    Your Response

    Cancel
    "God Save us, God save us all. God Hates us... God Hates us all..." God Hates Us - Avenged Sevenfold
    MrCutBleedSmile MrCutBleedSmile 18-21, M 1 Response 1 day ago

    Your Response

    Cancel
    Calif42 Calif42 46-50, M 15 hrs ago

    Your Response

    Cancel