I Made It to 500 Experiences On Ep

Personal Stories, Advice, and Support 73 People

    And Still No Trophie!!

    What's the deal Ep?? Am I in time out...am I grounded...are you putting me in the corner???? I wanna know where my trophie is?? LMAO
    Lexus Lexus
    36-40, F
    9 Responses Nov 8, 2007

    Didn't Plan

    I didn't plan on making it to 500 experiences on EP. Heck I was almost impressed when I hit 250 because I really had not been keeping score but there are so many niches that I fit into. So many little niches that are part of me that it is impossible to not keep adding new groups...
    deleted deleted
    26-30
    Feb 4, 2010

    I Did

    This experince made it to 501. Never thought I had so many.
    deleted deleted
    26-30
    1 Response Jul 22, 2011

    Did 500 In 15 Days ... & If I Recall Right ...

    I got Prolific Author Trophy in 5 daysBard Trophy in 12 daysConversationalist Trophy in 13Onwards & upwards ...
    ShyButCreativeSexyGuy ShyButCreativeSexyGuy
    46-50, M
    Jul 9, 2012

    Do I Get a Balloon?

    Dammit.... I was trying to conserve experiences... Either there was too much I agreed with, or I just let my guard down. It kind of marks a moment though, since I joined at the end of summer...
    Cinderelly Cinderelly
    36-40, F
    Dec 5, 2007

    500

    500 - I'm well past this mark, and I eventually intend to put stories to them all. Big job though - I keep joining groups. It's very addictive! I really should get back to work as I've loads to do, and this ain't getting it done!!!
    cndrewdrvr8 cndrewdrvr8
    46-50, M
    Jul 4, 2011

    Past 500 Now

    Just saw this group. Passed the 500 mark a ways back.  Congratulations to all the members who did.
    jml2000 jml2000
    61-65, M
    Jan 28, 2013

    Yay!

    Yay!! I have made it to 500!! The next big leap is to 1000, and I need to write stories for them all as well...so many things to do, so little time!!!
    Luangi Luangi
    18-21, F
    5 Responses Nov 21, 2007

    Whoohoo!

    ::cue rocky theme:: go, me, go! go, me, go! i rule!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    journeyfulloflaughter journeyfulloflaughter
    26-30, F
    2 Responses Nov 21, 2007

    OMG!

    Okay... it must means I have TOO MUCH time on my hands... hmm... :-/ ROTFL! XD
    deleted deleted
    26-30
    2 Responses Nov 21, 2008

    I Did!

    I made it too 500! Now I'm working on 1000; at 830 a bit to go still! I can do it tho! :P
    TiPoupon TiPoupon
    18-21, F
    Jun 22, 2008

    Still Going

    And there's another trophy. Next up, 500 stories, less than 100 to go
    AngelaDark AngelaDark
    31-35, F
    1 Response Dec 13, 2007

    W00t

    This is my 501 experience! w00t!
    PaulK PaulK
    18-21, M
    1 Response Aug 15, 2008

    Just Realized!

    Well, finally made it to 500. So...next goal: 506! XD   (Hint: It's my area code, the only one in NB :P)
    KewlioMZX KewlioMZX
    26-30, M
    Jul 23, 2008
More Stories