Post
Experience Project iOS Android Apps | Download EP for your Mobile Device

I Ts My Birthday Today

Personal Stories, Advice, and Support 53 People

    Happy birthday to me!

    Haha. Gonna hate tomorrow though
    ilovepie12345 ilovepie12345 13-15, M 6 Responses Dec 28, 2014

    Your Response

    Cancel

    See you all tomorrow.

    Keep smiling, they wonder what your thinking.
    georgef1208 georgef1208 46-50, M 1 Response Dec 8, 2014

    Your Response

    Cancel

    Thanks to every person on Ep

    who wished me a happy day :D i will celebrate it as much as i cannnnn! FINALLY 19.
    eleanorjames eleanorjames 18-21, F 4 Responses Jul 13, 2014

    Your Response

    Cancel

    My birthday is today!

    I treated myself to boston market and a coke float! Not much but next week I will do something.
    SacredMelody SacredMelody 22-25, F 1 Response Oct 16, 2014

    Your Response

    Cancel

    It's My Birthday Todayyy :d

    Yay! I'm 19 today :DBut I'm working :( Not too late though so that's good :DYAYYY!!!!XD
    xXPsychochic56 xXPsychochic56 18-21, F 2 Responses Jan 29, 2010

    Your Response

    Cancel

    05/06/86! It's funny how you can feel

    so old and yet so young, at the same time!
    neveragoodusername neveragoodusername 26-30, F 6 Responses May 5, 2014

    Your Response

    Cancel
    TheQueen2809 TheQueen2809 18-21, F 5 Responses Sep 28, 2014

    Your Response

    Cancel

    25 years. So grateful...

    Kind of hard for me to believe I've been alive for over a quarter of a century now. Particularly given how incredibly depressed I was at the beginning of the year. But I got real help and now I'm on pills that actually work for me. My life in general seems to be turning around. I...
    antiflash antiflash 22-25, T 8 Responses Aug 16, 2013

    Your Response

    Cancel

    Me And Elvis

    Today is my Birthday and I can celebrate it because I am happy, healthy, drug free and unlike Elvis, I'm not taking a dirt nap.  My birthday has never been a big deal to anyone except to me.  My office friends wished me a happy day, spouse sent me an email but most...
    rhettbuttler69 rhettbuttler69 61-65, M 3 Responses Jan 8, 2010

    Your Response

    Cancel

    Less Than An Hour Left

    Not the way I would have wanted it to be but it's almost over. Don't feel any different or look any older so that's always good. Lol! But, I would have liked to have gone to the store and gotten a cake but didn't have time. Was so worked up on last minute quizzes and exams that...
    DraygenD DraygenD 41-45, F 1 Response May 10, 2011

    Your Response

    Cancel
    collinwh collinwh 18-21, M 1 Response Sep 1, 2014

    Your Response

    Cancel

    Another Birthday

    Another Birthday.  And nothing accomplished.  In fact, I have gone backwards since my last one.  This is the first birthday I've had where I am alone.  I'm single.  I lost my job I loved that meant the world to me, I lost my apartment, I'm close to losing...
    onestepatatime onestepatatime 26-30, F 2 Responses Jul 16, 2008

    Your Response

    Cancel

    My Birthday

    A time to think about where I am. I hate birthdays but that was then. This is today: HAPPY BIRTHDAY TO ME. I love you!
    willknowmore willknowmore 61-65, M Oct 24, 2013

    Your Response

    Cancel

    Its My Bday!!!

    Tomorrow lol
    Secretpoem Secretpoem 22-25, F 6 Responses Aug 22, 2007

    Your Response

    Cancel
    TerrificT TerrificT 16-17, F Aug 26, 2014

    Your Response

    Cancel

    Today I'm Half of 70!!

    Today I am half way to 70. Yay, go me!  My Mam, my boyfriend and my best friend and my housemate remembered. The remainder of my family did not but, ah well, there's too many of us! I had lunch today with my brother and, errrr....oh....nothing!He forgot. I threw him a...
    Schulz Schulz 31-35, F 3 Responses Oct 15, 2008

    Your Response

    Cancel

    Happy birthday to me!

    !! im 20 right now... I mean im twenteen..hahahaha!! Do u want some cake guys??
    simplegirl101 simplegirl101 18-21, F 9 Responses Jan 22

    Your Response

    Cancel

    So excited I was dredding this day .

    I didn't want to be thirty. It's all good now ! I'm ready to have some fun ! ;)
    DaddysCupcake DaddysCupcake 26-30, F 19 Responses Jan 5

    Your Response

    Cancel

    I'm 16! yay! And its raining **** you mother

    nature! lol jk Happy birthday to me...
    countrygirlISTaylor countrygirlISTaylor 16-17, F 3 Responses Aug 11, 2014

    Your Response

    Cancel

    Yep it's my birthday today yay!

    ! But I'd really like to thank Fira and Zira for ditching me this morning at 5am on the beach. But other than that I am having a great day so far :D.
    SecretSephira14 SecretSephira14 13-15, F Jun 25, 2014

    Your Response

    Cancel

    Wooooo!

    Finally it's my birthday!!! :D I'm so happy because I got a new phone and I also got a sowing machine... because I want to make clothes and things.  ^^ I also find it funny that I have 1993 profile views.. because that the year I was born!! xD
    BrokenAngelWishes BrokenAngelWishes 18-21, F 4 Responses May 8, 2010

    Your Response

    Cancel

    Happy Birthday to Me!

    Yup, it's my birthday today. Turning the big 2-0, heh. Not being a teenager anymore is kind of weird... It's a shame, though. Instead of getting to watch the big Heroes finale tonight, I'm stuck working on a project. *sigh* It's things like these that make me hate college. (And...
    LoneTread LoneTread 18-21, T 4 Responses Dec 3, 2007

    Your Response

    Cancel

    I was born August 8th 1993,

    Today I am legalXD What did yall get me?
    zombieman1 zombieman1 18-21, M 2 Responses Aug 8, 2014

    Your Response

    Cancel

    Just Another Day, Right?

    So today is my 21st birthday. Growing up I always had a certain idea how this day would be. Unfortunately it appears today is gonna suck. My family is gone on vacation and left me at home to take care of animals and things at the house and my fiancΓ© is where ever taking care of...
    Chelfee913 Chelfee913 22-25 1 Response Sep 13, 2013

    Your Response

    Cancel

    Well not today but tomorrow I will be 22!

    !! I'm so excited!! WHOOOO!
    mhLILRED mhLILRED 22-25, F 1 Response Aug 11, 2014

    Your Response

    Cancel

    It's My Birthday Today

    Yes it is! And I'm happy for that!
    Buttercup1 Buttercup1 22-25, F 6 Responses May 26, 2008

    Your Response

    Cancel

    Its My Birthday and a Week Til Christmas

    Today is the 18th December and its my 38th Birthday!!! That is so close to 40 - its almost there. This doesn't really bother me - too much. I have two wonderful kids who are - right now - playing Monopoly (Brisbane edition) with three kids from the neighbourhood. It is that...
    camandmich camandmich 36-40 1 Response Dec 17, 2008

    Your Response

    Cancel

    Feliz CumpleaΓ±os A Mi!

    !!πŸŽ‰πŸŽŠπŸ˜œπŸ˜πŸ˜
    anne9086 anne9086 22-25, F 5 Responses Aug 5, 2014

    Your Response

    Cancel

    Yay!! I'm finally 22!

    πŸ˜‹πŸ˜‹
    sourwatermelon sourwatermelon 22-25, F 6 Responses May 28, 2014

    Your Response

    Cancel
    usarmyrangers usarmyrangers 13-15, M 5 Responses Mar 1, 2014

    Your Response

    Cancel
    CuriousGirl3694 CuriousGirl3694 18-21, F 1 Response Mar 6, 2014

    Your Response

    Cancel

    Related Experiences

    Yay, its my birthday today! Yay! Finally 20:)
    kindahipsta kindahipsta 18-21, F 21 Responses Jan 7

    Your Response

    Cancel
    I keep hinting at everyone that I want cake.... It is NOT a birthday without a birthday cake. It's is so traditional of me to have cake on my birthday. I guess the older you get...
    NiteOwlet NiteOwlet 22-25, F 8 Responses Jan 15

    Your Response

    Cancel
    Today's my birthday yay! πŸ˜„ anyone else born on January 25?
    HolographicJack HolographicJack 13-15, T 3 Responses 4 days ago

    Your Response

    Cancel
    today is my birthday...It has been a ton of fun reaching this milestone. LMAO...Also it has been 3 months of not smoking...
    dailynudist dailynudist 56-60, M 2 Responses 16 hrs ago

    Your Response

    Cancel
    yea it's my birthday and has been for an hour. i didnt even realise until 1am :)
    artandtravel artandtravel 18-21, F 5 Responses Jan 6

    Your Response

    Cancel
    Had a great day today. My daughter insisted on surprising me today. So adorable.
    lion1776 lion1776 41-45, M 3 Responses Jan 16

    Your Response

    Cancel
    I don't know about you, but I'm feeling 22
    Profweird Profweird 18-21, M 1 Response Jan 1

    Your Response

    Cancel
    Yey!! I am over 31 now lol.. feel old haha I don't want anything in my life.. just calmness and composure.. :)
    sunnsood sunnsood 26-30, M 4 Responses Jan 20

    Your Response

    Cancel
    It's my 17th birthday today and also New Years , so happy New Years to everyone ! I hope you all have a fantastic 2015 . And I may say , I'm quite pleased with my birthday gift...
    EssSmith EssSmith 16-17, F 14 Responses Jan 1

    Your Response

    Cancel
    this made me so sad...it's my birthday today and I feel so ******* lonely even though boyfriend bought me a cake with candles, a gift that I didn't really like but it doesn't...
    haemoglobin88 haemoglobin88 26-30 Jan 17

    Your Response

    Cancel
    It is my birthday today! January 21st 1994 I was born :) Was meant to go out with my best friend tonight but since I was with family till 830 she went without me so I'm ill and...
    DizzyGreenEyes DizzyGreenEyes 18-21, F 2 Responses Jan 21

    Your Response

    Cancel
    It's my birthday! today I'm 27 but I don't feel excited or anything. This isn't a negative post but more than ever it really just feels like another day. not gonna bother checking...
    ozboybrian ozboybrian 26-30 1 Response Jan 10

    Your Response

    Cancel
    It's my birthday today...don't have any plans, because going to wait until the weekend to celebrate..I just turned 60 years old.
    Sara600 Sara600 56-60, F 1 Response Jan 21

    Your Response

    Cancel
    its my birthday today... wondering who all have the same birthday as mine... Jan 19..
    nixf1 nixf1 22-25, F 1 Response Jan 18

    Your Response

    Cancel
    Well it's my birthday today and I am officially 19 **** im getting old haha!
    Scarsdontfade Scarsdontfade 18-21, F 19 Responses Jan 6

    Your Response

    Cancel
    ITS MY 15TH BIRTHDAY TODAY
    cutemonkey cutemonkey 13-15, F 4 Responses Jan 14

    Your Response

    Cancel
    Roses for my birthday today.... So sweet :)
    Orangerocket Orangerocket 31-35, F 8 Responses Jan 20

    Your Response

    Cancel
    it's my birthday today! :)
    thatgirl1252001 thatgirl1252001 13-15, F 19 Responses 5 days ago