I Want to Know What Your Pimp Name Is

go to www.blogthings.com/pimpnamegenerator/ 30 People

    Your Pimp Name Is: Luscious Big Spenda

      Your Pimp Name Is: Luscious Big Spenda Your pimp hand is strong!
    Selendra Selendra
    22-25
    Feb 15, 2010

    My Pimp Hand Is Strong

      Your Pimp Name Is: Pimptress Big Spenda   Your pimp hand is strong!  
    HumboldtCounty HumboldtCounty
    22-25, F
    Sep 28, 2009

    Hehe....

    my pimp name is 'pimptastica skillz.' lol!
    mizzy11 mizzy11
    13-15, F
    Feb 14, 2010

    My Pimp Name Is...

    Pimptress Love
    fresheyes fresheyes
    22-25, F
    Dec 1, 2008

    B!tchslapping My H0's

    Your Pimp Name Is... Luscious Dazzle
    andreinac13 andreinac13
    22-25, F
    Dec 1, 2008

    I Is a Pimp

    I think...if I remember right...my pimp name is Sugar Lipz Luv, LMFAO!
    poisonalice poisonalice
    26-30, F
    9 Responses Dec 1, 2008

    Pimp Name

    Your Pimp Name Is: Bootylicious Dogg Your pimp hand is strong!    
    Whateverrrrr Whateverrrrr
    36-40, F
    Jan 24, 2011

    LMAO

        Your Pimp Name Is: Nurse Dynamite Your pimp hand is strong!       
    mistygrey mistygrey
    41-45, F
    Feb 14, 2010

    Where's My Money B*tch?

    My pimp name is Sexxie Mystery haha
    yoyy yoyy
    26-30, F
    18 Responses Nov 30, 2008

    Holy Moly,lol

    Your Pimp Name Is: White Chocolate Glider Your pimp hand is strong!
    hillbillydaddy hillbillydaddy
    36-40, M
    1 Response Jan 30, 2009

    What's Yours?

    I looked up my pimp name.  It's Princess Dynamite.  Seems pretty random.
    Sage360 Sage360
    41-45, F
    Feb 16, 2010

    My Pimp Name Is...

    Pimp Daddy Trickz!
    RopinTexan RopinTexan
    22-25, M
    Dec 1, 2008

    This Should Be My Real Name!!!!

    Your Pimp Name Is: Macktastic Trickz Your pimp hand is strong!
    TheWanderingSupertramp TheWanderingSupertramp
    26-30, M
    Jan 23, 2011

    Kisses...

     ...
    deleted deleted
    26-30
    3 Responses Sep 27, 2009

    Pimppyprincess :d

    hahaha my names Bootylicious Tease!! yayuh !!
    miishriish miishriish
    18-21, F
    1 Response Sep 27, 2009

    Diamond Dynamite

    Yup, that's me
    Creamsicle Creamsicle
    41-45, F
    Dec 7, 2008

    It Could Be Worse

    Your Pimp Name Is: His Majesty Trickz Your pimp hand is strong!
    polysexminoh polysexminoh
    46-50, M
    Apr 27, 2009

    Word.

    My big pimpin' name is Bootylicious Slick. All y'all hos best be givin' me my money!
    NYTattooChick NYTattooChick
    26-30, F
    6 Responses Nov 30, 2008

    Umm Brown Sugar Slick ;-p

    Your Pimp Name Is: Brown Sugar Slick Your pimp hand is strong! What's Your Pimp Name? Blogthings: Free Quizzes for Everyone
    Greeneyedandcurious Greeneyedandcurious
    26-30, F
    Aug 1, 2012

    Mc Slap A Hoe

    lol hahaha no it did not say Mc slap a hoe I just made that up lol but here they are: lol Your Pimp Name Is: Scandalous Slick Your pimp hand is strong and heres for prettygirlhatestheworld Your Pimp Name Is: Sweetness Dazzle Your pimp hand is strong! lol kinda fruity bu...
    PRETTYGIRLHATESTHEWORLD PRETTYGIRLHATESTHEWORLD
    18-21, F
    Jan 23, 2011

    "Master Pimp Love"

    Your Pimp Name Is: Master Pimp Love   Your pimp hand is strong!  
    cjpsf5 cjpsf5
    41-45, M
    4 Responses Apr 8, 2009

    Ima Pimp

    Your Pimp Name Is: Stud Glider Your pimp hand is strong!   hahaha :D
    Achilles1989 Achilles1989
    22-25, M
    2 Responses Sep 28, 2009

    My Name Would

    Boottilishioustaviannadonnayomammalaronda...steve. LOL
    AdenaAngael AdenaAngael
    16-17, F
    Sep 28, 2009
More Stories