Post
Experience Project iOS Android Apps | Download EP for your Mobile Device
Babydoll42 Babydoll42 41-45, F 6 Answers Oct 30, 2012 in Hobbies

Your Response

Cancel

Make up your damn mind, woman. You want me to play a song or not?

Best Answer

Pain-Three Days Grace<br />
Pedestal - Bombay bicycle club

Best Answer

none , i hate rock songs , i hate rock music , and i hate anyone who listens to them , so i hate you , and i hate anyone who's about to suggest a rock song to you <br />
<br />
peace oh and btw i hate you ^_^

Best Answer

Ok?

Best Answer

Someone has frustrations..

Best Answer

of course...he's 16...haha

Best Answer

^_^ :D

Best Answer

lets be honest , u wish ur 16.

Best Answer

ha!! not a chance, little boy

Best Answer

w/e ur 5-10 years away from death , enjoy it , il be alive prolly long enough to buy an iphone 25 :o

Best Answer

I'm actually curious why you would hate rock so bad - like I don't like opera but don't hate opera singers even though I think they must be very self centred because they are always saying - me me me meeee. Cheers!

Best Answer

tbh i hate songs in general , i like lyricless music .. peaceful ones...that shows true art , not just some beat and add up some main stream words and boom u made 180m dollars thats just...idk disgusting i dont listen to music just cuz a certain person sang it ..and rock music is just horrible and metal too ...like wtf.. kids listening to ******* screaming and their shaking their heads and ripping off their ears its just urghhh....so yeah u get my point i hate them ^_^

Best Answer
6 More Responses

Would 'Beast of Burden' by the Rolling Stones be okay (: ?

Best Answer

Sure...

Best Answer

Related Questions