Post
Experience Project iOS Android Apps | Download EP for your Mobile Device
decept decept 22-25, F 19 Answers Nov 15, 2012 in Health

Your Response

Cancel

water-water-water, but don't stop eating, eat 5 times a day, more protien, less carbs, oil if any would be olive for salads and cocanut oil for cooking, if you do eat bread, cracked grain, don't cut off the crust, chia seeds in water(on dr oz) i know weak huh, but a body builder guy stands by it, when your very hungry they stop the hunger, eat cotttage cheese at night, keeps hunger away, you have to eat, if you work out, muscle burn cal's, don't be a stick, women have curves.

Best Answer

Thank you for the advice ! I need to really crack down on myself i want to lose like 40 pounds.I don't like cottage cheese though haha.I need to have a larger intake of water.You are right.I wonder where i can get chia seeds?

Best Answer

chia from heath food store, do you like yogurt? greek is the best(better for you)remember you have to eat fat(the oils are good) almonds too, fat is brain food(really) you need it, egg whites(cook in olive oil or coconut oil)if you eat five smalll decent meals your metab will burn cals, the yogurt is good for night snacks, low carb and filling, makes you sleepy, stay away from deli meats too(nitrates and acid in the stomache) also do the weight loss on your time, don't try to do fast, if someone gives you crap give them the universal hand gesture :) go girl.

Best Answer

thanks! :)

Best Answer

anytime

Best Answer
1 More Response

Don't weigh yourself. Instead, eat a well-rounded diet involving a healthy amount of carbs and protein but limit fat. Start participating in sports and go running about 3 days a week. Then add in simple strength building exercises like pushups and crunches.

Best Answer

Stop eating bread or any kind of grains (along with starchy veggies), and consider cutting out all dairy<br />
<br />
Don't eat anything processed and eat organic foods<br />
<br />
Limit your drinks to water or tea<br />
<br />
Basically cut out all non-essentials of your diet

Best Answer

exercise and plenty water

Best Answer

Projectile vomiting...LOL

Best Answer

sounds sooo gross though haha

Best Answer

eat if your hungry that is healthy but not to much lots of water, no sodas, junk foods.. and exercise

Best Answer

yeah i haven't been walking any this week but i don't think i am walking enough :/

Best Answer

:) better start then

Best Answer

haha yeah you're right !! aaagggh

Best Answer

lol i know the feeling

Best Answer
1 More Response

set goals and give it your all!

Best Answer

Drink a glass of water before you eat, you'll get full faster

Best Answer

good advice i do this sometimes i chug a bottle of water before dinner

Best Answer

Someone once posted and answer to a similar question and they said something along the lines of "eat like a diabetic" lol you will definitely lose weight

Best Answer

smart idea

Best Answer

eat small portions of fruit and vegetables. skip on ranch, butter, and milk related products. go slim on saturated fats!

Best Answer

The Weight Watchers Points System is Awesome and Easy

Best Answer

Whatever I'm doing...do the exact opposite.

Best Answer

haha hmmm i can imagine maybe thats what i have been doing as well

Best Answer

No sodas

Best Answer

thank you

Best Answer

Welcome

Best Answer

Related Questions