. <------ there is mine

Best Answer

lol, seriosly, i laughed out loud

Best Answer

lol awesome

Best Answer

No they just act like they do

Best Answer

I dont know if its true but ive heard that men go thru a three week cycle. Without the physical evidence obviously.

Best Answer

Nope but they get PMS I think its called TMS for guys. Temporary Manlessness Syndrome.

Best Answer

Well when all your biorhythms trough I suppose you can, but not for three or four days!!

Best Answer

Not sure, but They damn sure get PMS.

Best Answer

First we have guys breast feeding eachother at Mature, now this- wanna hold my purse, Nancy

Best Answer

They can have mine if they want.

Best Answer

only if they know proper punctuation

Best Answer

I had a girlfriend once ask me.. why do guys get male pms after women do...

Best Answer

yes through my microscopic vagina :)

Best Answer

i have a microscopic penis to match ;) wanna hook up

Best Answer

Yeah, all the time.....<br />
<br />
seriously?

Best Answer

I know they don't bleed, i just thought they had short mood swings, like 1/10 as bad as a women's period

Best Answer

Not in the same way obviously, but do they get their own version of PMS once a month.. HELL YEAH lol

Best Answer

Related Questions