Post
Experience Project iOS Android Apps | Download EP for your Mobile Device
kittenkittenmeowmeow kittenkittenmeowmeow 26-30, F 21 Answers Apr 15 in Community

Your Response

Cancel

Ask me again in about 8 hours...:)

Best Answer

It's not getting in my way --

Best Answer

No.

Best Answer

Always :)

Best Answer

So far so good.

Best Answer

yes how about you

Best Answer

I just want to go back to bed pull up the covers and hide from the world!!!

Best Answer

nope!

Best Answer

So far it has. :) :) :)

Best Answer

Yes,Tuesday has been kind.Worked today,sooo busy(In Australia its school holidays and Easter is approaching).Get home, the Manager calls to ask if I would like to pick up extra shift Thursday!!..Yay!!.I need that extra shift :)

Best Answer

No I gotta work

Best Answer

So far, it has. Thank you.

Best Answer

It's had it's moments so far, but the day is only 4 hours 55 minutes old...we'll see how it continues ;-) lol

Best Answer

No. I'm still getting the PMS feels.

Best Answer

No. I looked out the window this morning and there's frikkin snow on the ground

Best Answer

no, but I was kind to Tuesday; I treated my daughter's friend to a great day along with my daughter and a sleep over last night besides that.

Best Answer

yeah. at about 4 am...

Best Answer

not for me....my mom died last tuesday only

Best Answer

Related Questions