yes, the word veto.

Best Answer

yes. the word "of"

Best Answer

I tried it...sounds like I'm gaging. Haha.

Best Answer

YES! I thought it was just me. One I remember doing was "welcome"

Best Answer

Glad to know I'm not alone. Sometimes I just repeat my own name cuz its just a weird sound. Wth is wrong with me.

Best Answer

Yes. Like banana...I mean really..if you say it over and over it just seems like a bunch of garbled nothing. But then again, any word you repeat non-stop seems that way. It just ends up being a sound if you repeat it you kind of lose place of it's meaning...it just because a noise...haha

Best Answer

Ba na na. Ba na na. Ba na na. Yep, ur right.

Best Answer

Dumb dumb dumb dumb dumb dumb dumb dumb dumb dumb dumb dumb dumb. Wow !! It works :o)

Best Answer

Drumb drumb drumb drumb drumb. Ok, hit it, if u say dumb and I say drumb it will sound like a song.....

Best Answer

Yeah !!!

Best Answer

yes! I repeat it in my head until I wonder if it is a real word or just a sound

Best Answer

I'm not alone! Lots of deep thinkers on here tonight.

Best Answer

OMG YES.

Best Answer

U are breathing a little heavy. Are u ok?

Best Answer

Related Questions