Post
Experience Project iOS Android Apps | Download EP for your Mobile Device
Wurkoutgurl Wurkoutgurl 36-40, F 13 Answers Jan 17, 2013 in Community

Your Response

Cancel

A Cowboys football game; no one goes there.

Best Answer

that sounds fun

Best Answer

despite...;-)

Best Answer

Overseas.

Best Answer

A small town in the mountains of wyoming or colorado...ok, maybe that's just me.

Best Answer

To a gym or Yoga studio

Best Answer

Sooooo very true! If I run to your gym...will you train me? ;-)

Best Answer

You know it!

Best Answer

Yay!!! =)

Best Answer

The Rocky Mountains

Best Answer

Ummm not sure about that....those mountain folk can be a bit scary! lol

Best Answer

I live there in the people are friendly

Best Answer

Whoops! lol I've been around people from there...maybe it's just certain areas...but I swear they live in a totally different world....

Best Answer

If you dont mind the cold, the Himalayas are a good place.

Best Answer

I totally just had a "Monsters Inc" flashback....

Best Answer

You can do anything there, from clubbing, nature / wildlife, meditation, exploration, shopping esp. in Nepal. You could go to the Tibetian monastries which are ancient.

Best Answer

that actually sounds lovely...except...I'm not a big fan of all that snow...

Best Answer

It snows only in winters, like right now. June to September is a good time. Planning to go for a trek around that time.

Best Answer
1 More Response

When I ran away I just hitch hiked around and saw country

Best Answer

Oh...probably not such a good idea for a girl...

Best Answer

Not a good plan for a teenager either but it seemed like a better plan than foster care at them time

Best Answer

Awww, that sucks big time. I'm sorry. =( Glad you made it okay. How are you doing now?

Best Answer

Oh you know. I'm as damaged as ever but at least now I'm not worried about getting put back in foster care. I'm a ********. Not the noblest of professions but I have my little apartment and for the first time in my life I can afford food. So life is good :)

Best Answer

You're a what?

Best Answer

str ipper... haha I always forget it does that

Best Answer

Oh. Well, you're young...are you in school?

Best Answer

Not currently. I haven't gone back and gotten my GED as of yet

Best Answer

you gotta do that. It's most important. And get your butt in college. ;-)

Best Answer

Haha I know. Someday I'm sure. Soon as I save the money and pay my bills off.

Best Answer

You could get financial aid I'm sure...don't wait to long ..

Best Answer
8 More Responses

Amazon rain forest, or Darien gap.

Best Answer

Darien gap?

Best Answer

It's a jungle between Panama and Colombia.

Best Answer

Hmmm sounds like one could get lost...or killed there...

Best Answer

Paris

Best Answer

Mmmmmm yes!

Best Answer

Related Questions