*** like that<br />
Lose Yourself<br />
Not afraid<br />
Without me<br />
Stan<br />
Mockingbird<br />
Cleaning out my closet<br />
Just lose it<br />
My band<br />
Superman<br />
Toy soldiers<br />
No love<br />
Real slim shady

Best Answer

You are a fan eh? Haha

Best Answer

so pretty much all them lol same here and one you dont have up there i like is when im gone

Best Answer

I like alot of his music. I wouldnt necessarily consider myself "a fan". I would consider myself a Tupac fan though.

Best Answer

yeah, cool =] im a fan, not like a big fan, i like his music, and i think he is very talented

Best Answer

Not as good as Ice Cube...

Best Answer

idk ive never listen to ice cube, ive heard of him but thats it

Best Answer
3 More Responses

stan

Best Answer

stan, was another good one

Best Answer

Beautiful<br />
Cleaning out my closet<br />
Mockingbird<br />
My Mom ( MY MOM DID VALIUM AND LOTS OF DRUGS) XD<br />
I'm not afraid <br />
Superman<br />
Real Slim Shady<br />
Lose Yourself <br />
No Love<br />
All Gone<br />
Love the way you Lie!

Best Answer

good songs =]

Best Answer

Love the way you lie part 2

Best Answer

I love all his songs and I love him if I had to pick one it would be loose yourself.

Best Answer

yeah and awesome, my favorite song by him. ive been listening to him for a long time and i watched 8 mile last ight because i haven't seen it since i was 10. so that where the question came from. but anyways awesome pick =]

Best Answer

The one that begins.... 'back when Mark Wahlberg was Marky Mark" That was a happy track & made me want to dance. :o)

Best Answer

Love The Way You Lie

Best Answer

yeah, you cant go wrong with rihanna singing =] with Eminem

Best Answer

Yeah I thought they worked well together shame they haven't done another song together

Best Answer

i know right

Best Answer

Every single of them!!!! ;)

Best Answer

pretty much the same here

Best Answer

No Love! His verse on that track is the sickest on the album, Recovery! I love it. In fact I'm going to listen to it now. I often close my eyes while listening to it & imagine it's me rapping it in my music video. It gives me butterflies & an adrenaline rush.

Best Answer

I always loved to sing the Dido part of Stan when my best friend (guy) and I listened to to the Marshall Mathers LP. Those were some great memories sitting in that old beat up car singing and rapping our hearts out carefree as we were ever gonna be.

Best Answer

yeah, good song and nothing like some good ole memories =]

Best Answer

i liked him in his early years but now he f ucking sucks pop sellout b itch

Best Answer

Related Questions