Post
Experience Project iOS Android Apps | Download EP for your Mobile Device
I love all kinds of music. I love music with a beat that I can FEEL. But, I want some with lyrics that move me. I want all kinds of genre's.
Wurkoutgurl Wurkoutgurl 36-40, F 19 Answers Sep 17, 2012 in Community

Your Response

Cancel

stevie nicks, bush, presidents of the united states, Hootie and the blow fish, marron 5, and maybe throw in a couple Marilyn Manson songs LOL

Best Answer

Thanks ;)
I have a lot of Maroon 5 on there...just love them...Marilyn Manson...hmmmm that is one I haven't considered before. Does he have any nice songs or are they all angry and dark? Have never heard his music..just assume it would be that way!

Best Answer

Yea its all dark and angry and normaly its not my taste either but he has a few good ones. I will look around and send ya a couple.

Best Answer

thought of another soul asylum and the b-52's LOL

Best Answer

For working out? The best ever.. ZZ Top "Eliminator" It's my workout music of choice.<br />
"She got LEGS"!!

Best Answer

What kind of music do you like first

Best Answer

I love all kinds...I want a good mix... but I love music with a beat. My big thing.. I want to FEEL the music..I want it to touch me inside. I want to be moved by the lyrics..or want to dance to the beat. Just a variety

Best Answer

Black Betty by Ramjam

Best Answer

Thanks...I think I know that one...gonna go listen..

Best Answer

Ohhhh YES!! I love this song!!! Brings back memories...went to bike week....ohhhhh man...good times! Woot!!

Best Answer

Maybe try listening to pandora, and whatever songs you like on there, add. Also try some artists like:<br />
<br />
One Direction<br />
Cody Simpson<br />
Selena Gomez<br />
Miley Gomez<br />
Little Mix<br />
Marina & The Diamonds<br />
Ariana Grande<br />
Taylor Swift<br />
Train<br />
Coldplay<br />
Austin Mahone<br />
Justin Timberlake<br />
Katy Perry<br />
Bruno Mars<br />
Kelly Clarkson<br />
Ed Sheeran<br />
Olly Murs<br />
Zedd<br />
Nicki Manaj<br />
Maroon 5<br />
The Saturdays<br />
Rita Ora<br />
Lana De Rey

Best Answer

Metallica-enter the sandman<br />
Mc Ren & Dr Dre -always into something<br />
C murder-neva look back

Best Answer

I'm just gonna hit shuffle 5 times on iTunes, maybe one or two will be new to you. Polyester Bride - Liz Phair, Can't Stand It - Wilco, Peaches - The Presidents Of The United States, Is It Love - iio. Ok, one more.... Got You (Where I Want You) - The Flys.

Best Answer

Thanks!

Best Answer

I've been listening to my music tonight, forgetting which music I even have. haha ran across a song that may be right up your alley. Actually the whole group may be. I got it from this site http://ccmixter.org/people/Incoherent_Mumble_Train

Best Answer

I am listening now...I love it! Great Beat! Thanks!

Best Answer

Something to live for, I believe by Barney Bentall

Best Answer

Thanks so much

Best Answer

Lights by Ellie Goulding, Dark Side by Kelly Clarkson, Wide Awake by Katy Perry.

Best Answer

Thanks!

Best Answer

Let Forever Be, The Chemical Brothers

Best Answer

Going to listen in just a sec...I think I might like

Best Answer

Fortunate Son- by Creedence

Best Answer

Yay! creedence

Best Answer

Related Questions