Post
Experience Project iOS Android Apps | Download EP for your Mobile Device
I'm gonna be 27 on Sunday and I'm building myself a bear! I don't give a crap if it's immature, it's gonna be hella awesome.
tarantulasisuspended tarantulasisuspended 26-30, F 12 Answers May 27 in Community

Your Response

Cancel

do it in ur bear feet

Best Answer

Whatever floats your boat

Best Answer

We all have a little kid inside us. MARVEL MINIMATES BABY!!!!! lol. As long as your not dressing up as a bear then its all good lol.

Best Answer

Have a "ball", if I could .....it would be my treat! Happy B'day! ;-))

Best Answer

;D AWW thank you!

Best Answer

Fun!

Best Answer

Yay! Have fun. I did the same thing for a friend when she was in her 30s I think. Lol. The best part was the little recorder that played when it was pressed. It took me so long to record the message cuz I couldn't stop laughing. Enjoy!!! :)

Best Answer

Have fun. Put two hearts in him so you can say he has a congenital heart defect.

Best Answer

LMAO! I'm totally gonna do that.

Best Answer

Sounds fun

Best Answer

Happy Birthday! Yours is close to mine :)

Best Answer

:D Ty, happy birthday!

Best Answer

Thank you. Gemini's are very interesting people. :)

Best Answer

I love it there haha

Best Answer

Related Questions