Fish they don't clog the toilet when you have to flush them.

Best Answer

hahaha

Best Answer

i want a nice dog maybe a German shepherd

Best Answer

what a nice :D

Best Answer

Cat. Dogs you have to take outside everytime they have to take a crap

Best Answer

I want both, but probably a dog cause they're more fun usually.

Best Answer

yep, you're right

Best Answer

Dog. They are awesome and good guards if you get the right one. Cats are lame and boring.

Best Answer

hahaha.. dog is so friendly too!

Best Answer

i used to have a dog that slept at the foot of my bed, a cat that shared my pillow and a cockatoo that hung on the curtain rails. theyd have big fights about who would sleep where and wake me up at wee odd hours of the morning!

Best Answer

dog, smile and they are happy, cats you have to work with to make them even pay attn.

Best Answer

hahaha... so which one do you like?

Best Answer

dog

Best Answer

I have owned both, but the most amazing pet I have ever owned is one of my two current cats. He is a Lynxpoint Siamese.

Best Answer

Dog or cat. both are good

Best Answer

just pick :D hehe

Best Answer

My cat acts more like a dog. She will even walk with me down the streets without a leash. I'll pick cats :)

Best Answer

hard to pick one

Best Answer

Do I gotta? I want one of each.

Best Answer

Dog, cuz they are hardcore

Best Answer

Hard to decide but......I want a dog so that kinda covers over my love of cats. Dogs......

Best Answer

yea, i love it too

Best Answer

Related Questions