Post
IamDRock IamDRock 31-35, M 7 Answers Jan 5, 2013 in Parenting & Family

Your Response

Cancel

Thankful.

Best Answer

Start talking! What do you know?

Best Answer

Not telling. But the vid is up on YouTube.

Best Answer

If it goes viral I want half the credit

Best Answer

3/4...believe that, Deanrock9. You earned it.

Best Answer

Well I still need to see this video I need the link

Best Answer
Best Answer

Lmao I didn't watch the whole thing but you are awesome! That's great!

Best Answer

:) Man! Flash mob! Can't believe you planned that! Anyway, she probably doesn't remember either, so no worries.

Best Answer

I planned that months in advance I just forgot that the big day was yesterday

Best Answer

I could tell! Lucky for you, we brought a flask for the bride...she promises she won't be mad if you share your vid royalties.

Best Answer

And where do you fall into all this? What where you doing last night

Best Answer

You don't remember? I choreographed for you! Phhht. I'm taking credits now, after all I did, AND I promised to keep your secret.

Best Answer

I don't remember anything remember? You promised to keep my secret until you posted the video all over the Internet!

Best Answer

Airquote: "Well I still need to see this video I need the link."

Best Answer

That was before I knew our involvement. But I guess I can forget all this ever happend and give you full credit because you are such a good fiend

Best Answer

You meant "friend" right? Of COURSE you DID :) Thank you so much! I thought you might be mad!

Best Answer

Yes friend! I'm not mad I could never be mad at you buddy!

Best Answer
14 More Responses

I will remind it to you tomorrow night... Be patient..

Best Answer

Ill try being patient but no promises ;)

Best Answer

Does your bum still hurt?

Best Answer

I don't think I wanna know anymore......

Best Answer

Don't come cryin to me when you're poppin a baby out in 9 months . . . .

Best Answer

Did I have a surgical procedure done last night?? I don't think I even wanna look

Best Answer

Good. That was the plan.

Best Answer

What did you do? >:(

Best Answer

Um, nothing...nothing at all*stuffs portable teleporter back into closet*

Best Answer

Hmmm well ok if you say so... I'm gonna get a new shirt outta the closet

Best Answer

no no no no no you don't want a new shirt trust me!

Best Answer

So that's it huh? You did something to my favorite shirt?

Best Answer

...my friends from the galaxy next door really enjoyed you and your shirt...

Best Answer

Ohhhh kay then.... Maybe you are the one who blacked out

Best Answer

nope. I have everything on my holo-recorder. It's going straight on galaxytube.com

Best Answer

That's ok I guess I already have a video of last night on YouTube also and I'm pregnant and married so what's the difference

Best Answer

soo...you don't mind if I sell it, do you?*$ signs in the eyes*

Best Answer

No I found a huge wad of cash in my wallet so I don't mind apparently I won the lottery too

Best Answer

yeah... the lottery, right. Definately the lotterey and not something else...

Best Answer

Lmao

Best Answer
10 More Responses

Me neither! The teeth intact?

Best Answer

All but one

Best Answer

Well, guess you pulled it out yourself last night. Check if you married some woman too.

Best Answer

Why is there a ring on my finger?

Best Answer

Cut! That was a good shot, dude!

Best Answer

No blooper reel?

Best Answer

Not this time!

Best Answer

Oh well...

Best Answer
4 More Responses

Just remember " AA is always there if you want it. One day at a time.

Best Answer

Related Questions