ur ? 'begs the answer',,,, as in,, u self replied,,,,, Darwin,,, d more u dilute d gene pool w/ those not worthy to surrive,,but be allowed ,, 'helped to thrive',,, d less and less d 'good' genes will also surrive,,, it's like that 'surrival of d fitest' deal,,, lol

Best Answer

I guess it's good to pat yourself on the back every once in awhile

Best Answer

maybe,,, but way alll btw,,, it's absolutely gonna keep getting worse and worse. Think about it,,, over 6 billion above ground NOW,,, by 2030,,, best Maltheusians predict world pop near 30 billion. Soooo if u woke up tomm and 3 billion just gone,,, would u notice and more all app pro po,, would ur life improve in next 6-12 mts or get worse ??

Best Answer

yeah I kinda figured this already as Chuckie would say Were doomed! doomed!

Best Answer

I'm all on Alfred E. 'What,,, Me Worry ?'

Best Answer

BTW,, u missed d 1 day they tried to teach imabic pentameter,, huh ,,, u know,, that Shakespear dude,,lol

Best Answer
2 More Responses

There are less of them proportionally to the population. They don't seem to be making them any more.

Best Answer

yeah and because they are in demand they are gone quick

Best Answer

The "good ones" ? ...are you talking about parking spaces? lol

Best Answer

no but funny I'm talking about people specifically in a dating sense

Best Answer

O, I knew that....I was going for "funny"...lol

Best Answer

oh ok,,, that's way more easy--- cause d good 1's be 1st all 'taken'

Best Answer

Uh, wait a minute, ...what is your definition of "d good 1's" ?

Best Answer

well it doesn't matter my definition is probably alot different than yours

Best Answer

If there is more population, then there are more 'good ones' to look for...lol

Best Answer
3 More Responses

Related Questions