Post
So many great answers here.... very hard to choose the best...You guys are clever.
flowerchild555 flowerchild555 36-40, F 96 Answers Mar 16, 2012

Your Response

Cancel

Governments - "This is for the benefit of the people."

Adults - "We don't hurt people."

Business - "The customer is always first."

Best Answer

"yes I am up"

"No that dress does not make you look fat"

"I love you"

Best Answer

Yes, I'm up- I hear that lie every day! lol

Best Answer

I love you

You can trust me

I promise to pull out on time

Best Answer

LOL - my children are 26, 23 and 14!

Best Answer

Somebody didn't pull out on time! :o)

Best Answer

Your close:
Its. No I'm not Married.
I wont *** in your mouth.
I will respect you in the morning.

Best Answer

I love you.

I respect you.

I would never cheat on you.

Best Answer

True true

Best Answer

We'll just shower, no touching

Ill sleep on top of the covers

Ill just put it in a little bit

Best Answer

LMFAO!!!

Best Answer

You naughty girlĀ¢:

Best Answer

"im fine"

"im sorry"

"i love you"

Best Answer

1. I'm not just with you for the sex. 2. That other girl doesn't mean anything to me. 3. I'll call you.

Best Answer

Religion

Politics

Monogamy

Best Answer

Good 3 in a nutshell!

Best Answer

I am in complete agreement!

Best Answer

i have read the terms and conditions.

i love you.

i didnt know..

Best Answer

"You need to get a good job to be successful in life"

"Everyone must get married at some point"

"Listen to your parents, they are always right"



Means of mass control each and every one of them.

Best Answer

Who on earth said the married thing?? That is SO wrong.

Best Answer

Mostly elderly relatives. You'd be surprised how often I hear it.

Best Answer

Of course elderly relatives... nobody under 50 would ever say something so silly. (I hope)

Best Answer

You'd be surprised, actually. I've heard it from much much younger people as well, but mostly elderly relatives

Best Answer
1 More Response

omg that was great...no you were great..yes u made me ***

Best Answer

Frown & frown again...

Best Answer

God is kind

Santa is real

Politics do it for the people

Best Answer

i love you

i will never leave you

we are just friends

Best Answer

That sounded jaded....ouch.

Best Answer

you would think id have learned lol but i still believe in love. its a curse. optimism. =)

Best Answer

never a curse....whats the alternative......being miserable and alone?

Best Answer

yeah, i guess! lol im mostly happy, about 95% of the time so i consider myself very lucky. and ive been single for about 8 years!! wow that sounds so long!!

Best Answer

We must be optimistic! People get the face they deserve & I want mine to look happy...

Best Answer
2 More Responses

"i love you"

:i didn't do it"

"we'll be together for ever"

Best Answer

"It doesn't matter what a person looks like; it's what's on the INSIDE that counts;"



"It doesn't matter whether you win or lose as long as you have fun;"



"It doesn't matter if you're rich or poor as long as you're a good person."

Best Answer

Excellent.

Best Answer

Thank you kindly!

Best Answer

I didn't inhale

(sure you didn't)

We're just good friends, there is nothing going on between us

(count on it, something IS going on)

I love you

(easy to say, easy to believe, hard to do, harder to prove)

Best Answer

"I love you"

"I'm sorry"

"Just the tip" (I'm a chick and even I can't believe other chicks have fallen for that lmao)

Best Answer

"Just the tip" is THE funniest. I have even heard it myself... not too long ago. Men. Ugh.

Best Answer

* peace arrive soon

* no need to be afraid

* taxes are to build society

Best Answer

That Evolution is fact.

Best Answer

So what are the other 2?

Best Answer

Oh, sorry :)
- Collateral damage isn't murder.
- The Bible has contradictions.

Best Answer

"I couldn't help myself"

" I swear upon oath,and on all the holy relics, books, and sacraments of the world that I will tell the truth and nothing but the truth"

"The earth is round" !!!!!!!

Best Answer

Related Questions