Post
i think i would eather be a tiger because im alone and solitary and kinda mean or a dodo bird because im goofy
darkravedancer darkravedancer 18-21, F 22 Answers Jan 15, 2013 in Community

Your Response

Cancel

I think we know the answer to that question already.

Best Answer

Bear....big, brave, loner, excellent parental skills, keeps a tidy cave

Best Answer

defiantly good parents i think they could be better than humans when it comes to that, depending on the person

Best Answer

agreed

Best Answer

Either a cat or an owl

Best Answer

love owls soooooo beautiful and they represent wisdom and the goddess Athena

Best Answer

Wolf. Fast, ferocious, fangs, claws, and that beautiful, lonely howl.

Best Answer

indeed if your smart you forgot to include that wolfs are clever

Best Answer

How could I forget that? Indeed.

Best Answer

A ghost piglet

Best Answer

lol a ghost piglet. thats interesting,

Best Answer

I'm a wolf 'cause I'm swift, loyal, brave, strong, smart, and determined. I've always felt like wolves since I was 8.....I don't know why....but everyone in my class thinks if me as a wolf freak-- *sighs*-- oh well, I still live wolves!!!

Best Answer

Lion

Best Answer

Wtf is a spiritual animal. Animals dont have souls

Best Answer

a animal you represent most in personality

Best Answer

Oh ermmmm thats hard haha. Either a bat, owl or a ferret.. they dance when there happy ha

Best Answer

A fox, beautiful, cunning, swift, strong, predator :)

Best Answer

a ****

Best Answer

I would be a badger because it's the bravest animal.

Best Answer

I would be a sponge because I can already P-shift and M-shift into one! :)

Best Answer

Spongebob? o.o

Best Answer

Who lives in a pineapple under the sea?

Best Answer

XD

Best Answer

*****

Best Answer

a super monkey

Best Answer

A Fail Snail.....Seems fiting.....

Best Answer

A vulture. They transport our souls into the heavens :~)

Best Answer

A dolphin.

Best Answer

Related Questions