a fly.................... bugger flew right in my mouth when i was talking

Best Answer

lol it happens

Best Answer

Don't judge me, but when I was about 4 It was Christmas time & I would always lay in front of the Christmas tree and I once ate Glass Christmas tree lights :o they didn't even hurt but I ate those and that's pretty bad if you ask me. Lol. I also ate a poisonous plant when I was little ... Hmmm know wonder my mom says I was such a hard child to raise .

Best Answer

I dont judge people. I tried to eat a lighbult when I was like 3 or 4

Best Answer

omg what was the side effect after ingesting the plant?

Best Answer

Nothing I don't believe, I think the doctors had to tube out my stomach and then I was fine! Haha I'm pretty indestructible ;D

Best Answer

awesome :P

Best Answer

Holy crap........................ RESPECT

Best Answer
2 More Responses

My pride

Best Answer

Aye aye

Best Answer

Lies

Best Answer

:(

Best Answer

Related Questions