Post
Experience Project iOS Android Apps | Download EP for your Mobile Device
Captionator Captionator 26-30 54 Answers Jan 16, 2013 in Community

Your Response

Cancel

"ooh yeah! you like that? you like that? that's pollination baby! mmm feels good doesn't it? yeah you're daddy's dirty little desert flower! uh-huh, that's right, feel it! there's plenty more where that came from..."

Best Answer

"that's pollination baby!"..... Brilliant!!!!!

Best Answer

lol maybe I should've stopped there

Best Answer

LOL Wow!

Best Answer

killed me! this should have won

Best Answer
1 More Response

Oh, dang! I'm stuck! Shoulda used more lube!

Best Answer

I may be pink, but I can kick your thorax!

Best Answer

S@x Education.....101

Best Answer

"A little more off the top?"

Best Answer

Can it go and do the same to the ****

Best Answer

Who's your pollinator?

Best Answer

*in Morgan Freeman's voice* "and the butterfly sits quietly on the flower, while pollinating it, as the wind blows..."

Best Answer

Oh Yeah , you know you loved me sucking on your hard, prickly parts-you feel sooooo good-almost there but those people are watching. Oops, couldn't wait any longer. It was awesome for me and I'd stick around but I have a memorial service. I know where to find you-you were great-Mwah-see you soon (in the afterlife).

Best Answer

no caption just that i like the great shot of pic

Best Answer

"Horton, come and hear this"

Best Answer

"They told me I was crazy when I said you could put hair gel on a thistle. Damn it, I'm stuck. Oh wait, that's not gel!!!"

Best Answer

Oh! That tickles!

Best Answer

should have gone to spec savers

Best Answer

WHAT A STAMEN!!!

Best Answer

Re-incarnated womanizer. " Damn, It still smells like tuna" !

Best Answer

Physical Attraction

Best Answer

Thistle do for now.

Best Answer

cute butterfly

Best Answer

"She loves me, she loves me not, she loves me..."

Best Answer

Related Questions