Post
Captionator Captionator 26-30 87 Answers May 31, 2012

Your Response

Cancel

"omg"...."I can't believe my eyes...am I dreaming!!!. my dreamgirl is like an angel, can I get a hug to believe!!"

Best Answer

perfect caption!

Best Answer

so nicely described.

Best Answer

thank you wingsgirl

Best Answer

thanks

Best Answer

Like!

Best Answer

thank you butterflyPrincess7

Best Answer

lovely

Best Answer
4 More Responses

"help me please...a vampire is after me"

Best Answer

Imma eat yo face.

Best Answer

"Guess what? We're homeless!!"

Best Answer

Theeeiiir coming to take me AWAAAAY haha.

Best Answer

Ok, Damn it, I can't believe it's not butter either, Happy!

Best Answer

"Glad to finally meet you; I've been STALKING you for years!"

Best Answer

Meanwhile, in Florida, the cannibal madness continues...

Best Answer

"I just joined the Mark Zuckerbergs hoodie club".

Best Answer

What did you just say to me?!?!

Best Answer

"what!!!...You lost the train tickets.how the heck we will get back home"

Best Answer

the dog has my leg the dog has my leg owwwwwwwwwwwwwwwwww

Best Answer

Come at me bro.

Best Answer

BLAARRR, I'M A KRAKEN FROM THE SEA!

Best Answer

It was huge!!!!!!

Best Answer

That's what she said ^_^

Best Answer

RRRrrrrrrr... I'm gonna eat you !

Best Answer

" Holy ****, Sis, I'm going to Disney World!!!"

Best Answer

Bring it baby

Best Answer

yay its amzing you still alive the zombies didnt get you

Best Answer

Look I swallowed it all.

Best Answer

Related Questions