Post
Captionator Captionator 26-30 59 Answers Nov 24, 2012 in Community

Your Response

Cancel

Idiots doped up on bath salts and morphine...oh...and love...-.-

Best Answer

LOL!

Best Answer

XD

Best Answer

I think they're looking at you stalking them from the tree-tops Lush ;p

Best Answer

Oh fudge nuggets... *covers nakedness and flees with the breeze between my knees* =.=

Best Answer
1 More Response

Where did I leave the Prozac?

Best Answer

Do I love her ? Or do I tell her I'm actually into men

Best Answer

How do I tell her I used to be a woman, and recently had a sex change operation?

Best Answer

It's a bird! It's a plane! It's a yellow van!

Best Answer

Woman: Hey Steve! If a skydiver fell out of the sky and paralyzed us would you still love me?<br />
<br />
Steve: Yeah of course, why do you ask? Hey...do you hear a kind of whistling sound?

Best Answer

"The sky is falling" says the girl " hmm.... you don't say" says the guy

Best Answer

You see Tom! And you thought I was crazy. There really is a hole in our roof.

Best Answer

And then... then we could tell the cats that we're the rightful heirs... creating chaos, causing a calamity, and in the uncontrolled commotion we'll rush in disguised as hazmats and the treasure will be ours!!

Best Answer

Is it in yet?

Best Answer

LMAO

Best Answer

"was yesterdays caption picture boring enough? No, not boring enough, keep working"

Best Answer

Man: Jesus I'm so high I don't remember why she is in my arms.<br />
<br />
Woman: why am I laughing? Because Imma baws.

Best Answer

They sure pile it high here on EP!

Best Answer

should i marry her? he's going to pop the question!

Best Answer

hmmm.. is it illegal to have sex with her? her wheelchair says yes but her eyes say dee da deee..

Best Answer

NOW WHERE'D WE HIDE THE GOOD WHISKEY FOR THE HOLIDAYS!!!!!

Best Answer

To fart or not to fart

Best Answer

Um thugh, like we don't know how to kiss. Thugh

Best Answer

shall I ask her ? will she say ..YES ? if only i had a clue !!!

Best Answer

*Lets try to look normal in this picture*

Best Answer

Related Questions