Post
OnIceNice OnIceNice 22-25, F 7 Answers Dec 3, 2012 in Community

Your Response

Cancel

Knock Knock ..... i am here but i think your door is closed from inside ! it says it doesn't accept mails from an adult member who's not in the circle! now i think i really need an invitation

Best Answer

i dont kno you...thats my purse!!....sorry southpark reference...but mother knos best right...

Best Answer

oh yeah ....southpark .... well ok .... do you mean the concert ..... hmmm .... i think we both were drunk .... ummm no .... i still don't know you .... but yes ..... i am open if you keep on insisting ...lol!

Best Answer

um no haha **** sorry not southpark i meant king of hill...no wonder you were confused...

Best Answer

are we diverting from the main topic which was i guess keeping you for company ? well, sadly i have already exhausted my opening liners so now lets get straight to the point

Best Answer

im confued....

Best Answer

me too ! but if you look deep down inside you will realize that all these things about keeping company happen in a confused state of mind.

Best Answer

what... no they dont

Best Answer

enough ... i am coming over to your house to take you out for a drive.

Best Answer

haha wait just bring a cool car k

Best Answer

i am not rich and neither do i have any cool car !! can we get out for a walk then ? if you can feel the vibe i am sure you will know how much i want to take you out and keep you for company

Best Answer

uhhh....sure why not

Best Answer

i don't want to confuse you but i think it will be much better if we stay home and chat up. what do you think ?

Best Answer

idk i dont really have much to say tonight

Best Answer

nor do i !! i think we can settle for wild dancing .... do you have enough pillows to throw at each other ?

Best Answer

haha thats your idea of dancing? pillow fight?

Best Answer

ok fine come in...youve been thru enough

Best Answer

ummm ... i was just trying to be funny ! all i need now is the invitation. i am shivering out here. just let me in ... i mean through the door

Best Answer
14 More Responses

Will we play our usual games...

Best Answer

deal...always a good time :)

Best Answer

knock on me window when ya ready...xD

Best Answer

haha k

Best Answer

I would if you could wait another 8 hours =) It's 9.35 am here ^^

Best Answer

oh bummer its night here...maybe i can hold out :)

Best Answer

5$ make you holla.

Best Answer

hollla for no dolla...holllaaa

Best Answer

lol

Best Answer

come here, i will show you the way to my happiness

Best Answer

oh yeah...whats that...?

Best Answer

skinny dipping on marshmallows

Best Answer

haha on or in?

Best Answer

on, definitely

Best Answer

haha so you dont miss anything huh

Best Answer

perverted minds think alike x}

Best Answer

haha fine ill let it slide tonight

Best Answer

thank you ;]

Best Answer
5 More Responses

I'm pretty cold...you gonna have to warm me up~

Best Answer

:O

Best Answer

want me to sit on your feet?

Best Answer

what are you a cat? No, more physical contact!

Best Answer

sorry i didnt kno that didnt count...

Best Answer

really dont like cats btw

Best Answer

I see

Best Answer
3 More Responses

Related Questions