Please Don't Tell Me to Grow Up...

I've been told before that I need to grow up.. Well if I haven't by 33 I don't think I'm going too. I love being a big kid.. :-) It helps me to relate to my kids and to be able to find pleasure in the simple things.. Whether it's skipping, randomly breaking out in dance, or swinging on the swings.. It's fun.. :-) Who wants to be boring and stiff... Hell no not me.. At least when my life come to an end, I can look back and say that I had fun.. :-)
CaliGirl3 CaliGirl3
36-40, F
18 Responses Feb 12, 2009

I love this!

hippichikky... lol Yes we are.. ((hugs))<br />
Thanks for referring the book... I will check<br />
it out.. :))<br />
<br />
wakeupkaren..I cannot agree with you more... ((hugs))

hell yeaaaa..were the young and wise<br />
<br />
on that note..<br />
<br />
"The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives." -Albert Einstein

oh..btw...i bet you will love my favorite book.. The Mastery of Love by Miguel Ruiz

hell yeaaaa..were the young and wise<br />
<br />
on that note..<br />
<br />
"The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives." -Albert Einstein

dedre.... lol<br />
I think I would love to go shopping with you... :-)<br />
Most people feel comfortable around me.. So no reason why you wouldn't... You sound like a fun guy to be around... ( oh and ya.. No riding crop?)

Lol oh definitely fun to be around...or at least with people I'm comfortable with; otherwise I am a stiff shirt. I have severe issues being comfortable with change and new things (kinda almost agoraphobic in a sense). <br />
<br />
But once I get comfortable I'll spontaneously dance in Krogers when a good song comes over the speakers, I'll improve hand-cuffing friends to things, I'll suddenly spend 45 minutes playing a crane-game to get the damn stuffed penguin, I'll spend money (if I got any) and laugh like it's my last day on earth!

Hmmm I think I kinda like the "Peter Pan Syndrome"..<br />
lol.. :-)

That is my take on it.. lol Like I said I dislike it when someone turns into a hater.. lol I'm just like, just because you can't relate, don't hate.. :-) *hugs*

hey its ok to be a kid at heart dont let anyone tell ya any different!

Exactly destry.. We would get along.. You can come along and hang with me anytime.. lol<br />
dedre... No I haven't... Have listened to Soul Asylum before though.. I think I will look it up... So how about it.. What is your take on this? Would you consider yourself a stiff shirt or someone that's fun to be around? lol

Hey there, ever listen to the song by Soul Asylum "Eyes of a Child"? That song makes me think of stuff like this. They were a bit generic in their song describing it (wasn't deep enough, IMHO, but still a good direction for such a song).

basspla<x>yer.. I like your point... There is a big difference between child like and childish... I think I can say that I can be more child like.. I wouldn't want to be around a childish person... Hmmm no... lol *hugs*

I always like to think child-like....not childish :)

runnagirrl... Exactly.. :-) *hugs*

i'm with you, girl! i'm a big, silly kid at heart too. if you can't let your hair down and channel that inner child, then what's the point? i say more power to those who never grow up completely! :)

Lol omfg carrot....you need to do me a favor...I'll message you, it'll be a hoot!!!!

Hey.. Carrot... :-)<br />
I think so too... :-) We have actually learned the value of living a life well lived... ((hugs))