Bwhahaha!!! I Feel All...scandelous ;) *UPDATED*

I got my preview photos from the sexyyyy photos I took earlier this month!!!
anddd..yeah.....lol...Andrew's gonna miss me even more when he gets an eyeful of these ;) 
 _______________________________________________________________

<a href="http://img16.imageshack.us/my.php?image=heel1t.jpg" target="_blank"><img src="http://img16.imageshack.us/img16/647/heel1t.th.jpg" border="0" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" /></a><br /><br /><a href="http://img604.imageshack.us/content.php?page=blogpost&files=img16/647/heel1t.jpg" title="QuickPost"><img src="http://imageshack.us/img/butansn.png" alt="QuickPost" border="0"></a> Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

 

 

 


 

jolenemarie jolenemarie
18-21, F
10 Responses Feb 26, 2009

OMG JOLENE GIRL!! YOU ARE GIVING ME A COMPLEX!! lol...but yea i am thoroughly confused with what u posted as an address...nothing is working for me...

omg just reading this post and the comments made my day!! i love you ladies!!....Jolene...PS....POST EM!!

damn...ok.....not going to be able to...sorry ladies!!!

lol!!! i'm trying to get at least one up!!!! I have class to get to soon!!!

ok wait...what code do I use from imageshack???

ahh..ok..so due to some time constraints. you lovely ladies are going to have to wait till sunday to see the photos.....<br />
sorry!!!

ah! you are a genius :)

LOL!!!!! ahh....the pressure!!!<br />
ah...ok :) sure. why not. <br />
question is....how?? she emailed me the proof sheets from which I am to pick out any that I want in the book i'm making for him......<br />
and i'm not gonna lie, there are quite a few in the proof sheets that SUCK. like, oh lord no one can see this its so bad.<br />
<br />
but anyway. I dont really care. so let me figure out how to insert a pdf file or something....

ok i thnk you should post them too...lol.<br />
and i was tellin my husband that some girls do that on here and i thnk i want to do them for him...i wonder who could take them...

i agree post