Post
Experience Project iOS Android Apps | Download EP for your Mobile Device

So Im Back..

i used to be here awhile ago and left due to some drama but have decided to come back.

A little back ground for the new girls, Me and my Fiance (yes we got engaged!!!) have been together for 16 months, we have a 6 month little boy and have made it through one deployment, the deployment ended in april (thank god!!) he finally met our son when he was 11 weeks old. We live in san diego and he is stationed on MCAS Miramar. We will be moving next year seems how he gets out in June and i couldnt be happier, i do not enjoy this life. We have had our ups and our downs, way downs but we have made it through everything and are happy. I understand a few girls here dont like me and thats totally ok but im still gonna be here so we can just agree to disagree.

btw my name is Larissa

 

sdgirl1369 sdgirl1369 18-21, F 9 Responses Aug 11, 2009

Your Response

Cancel

im pretty happy about the engagement although i knew it was coming because he asked if he could call my dad and talk to him and well that gave it away;

ahhh congrats! and yayyy your back... pshhh all the drama is gone now its just new girls i dont even know!!! but yayy your back!! hows baby josh?!!

yay! ep missed you haha<br />
sorry i didnt come to the bbq we were at the movies and my phone died when i got home...and our new kitten had ATE MY CHARGER CORD!! got a new one tho lol<br />
we need to get together sometime! <br />
<br />
and who cares about the ppl who dont like just because they are lame and believe something that isnt true, its really there loss!

glad to see you're back! congrats on the engagement :) :)

Its seems like almost everyone is gone now. There are alot of new people now.x

ehh it did honestly upset me enough to leave but its whatever, if people think im a bad mom or that me and my little family is ugly then so be it, i cant let people get under my skin like that.

lol drama drama.<br />
<br />
i've been pretty good, nothing to new, a few trips to colorado and back with in the past 3 weeks but thats about the most exciting thing thats happened. <br />
Josh is doing good, getting really big, he says da da and no no no, does he know what they mean, i dont think so but its cute lol. <br />
<br />
how have you been??

Congrats and Glad your back. You should feel right at home the drama is still here its just moved on. lol x

yay your back!!! how have you been... hows the little man! hes getting soo big!