Post

Just a Random Thought....

since we are on the topic of music...and this might be out of line for some ppl so if it is just dont answer back but..................................... .............does ............................................................... anyone........................................................have......................a **** song.......aka a sex song?

 

mine is either one of 3 songs

"animals" - By Nickleback

"Addicted" - By Saving Abel...(hot music video)

or my favorite is

"Lets ****" - By Dope......why bother with sappy words....just cut to the chase...lol...

MissingHim20 MissingHim20 18-21, F 10 Responses Aug 28, 2009

Your Response

Cancel

i dont think you are missing out...it was more just of like "hey our **** song is on" *wink*wink*...lol...<br />
<br />
its kinda wierd but its whatevs...

i heard that song chocolate!!! it was one of our beer pong songs lol

Ugh sorry i have to delete my comments to write a new one since im on my phone haha but if u look for fever of the flavor...listen to the unedited one lol other wise it sounds lame.<br />
<br />
and for those who didnt see my other comment the other song was called business time lol

fever of the flavor? gotta check it!!<br />
<br />
oh geeze have you girls heard the song by bloodhound gang called "Vagina"? it sounds all old western and its hilarious! def not a sex song though

hahahaha omgggg christina!!!! that is ****** HIL-arious!!!<br />
omgggg i wana put this on myspace or send it to chris lol...im biting this song hahaha

oh snap!<br />
<br />
and Christina!! ahhhh i checked it out!! its hilarious! i like the part where...<br />
<br />
"I remove my jeans but trip over them `cause I still got my shoes on. But I turn it into a sexy dance."<br />
<br />
cuz thats happened to me...i fell on the bed forwards cuz i was actually trying to be sexy and do a lil dance for him when my knee got stuck in the jeans and down i went;-) BAHAHAHA!!

hahahahaha.<br />
<br />
You stole my soooooongs Becca ;p Animals is a great song. And so is Addicted. Eli told me Addicted reminded him of me a while back and it was like "...Get the hell out of my head, that's been one of my songs for you for soooo long."

hahaha imma private message you what hapened

business time? imma check it right now...lmao...<br />
<br />
and C: what movies?

hahaha nope but we watch movies to drown us out when we have sex in my house....hahaha <br />
so we have a few movies weve watched while having sex...maybe thats a lil weird but we dont normally listen to music when we have sex...we just go at it hahaha