Post

Handy Dandy








Ambitieuxetvicieux Ambitieuxetvicieux 31-35, F 4 Responses Aug 19, 2012

Your Response

Cancel

One of those notebooks was shown twice!

lmfao, i knew you would pull this.. .you know any other tricks? i got dog biscuits for ya if you impress me.

^follower of the Charlie teachings......but, not taking notes

i hope a group and story with or without awesome pictures/vids are included. pro tip #3: get good. typing of which... im waiting for a dog biscuit group with an awesome story now.

of course you are. attention is your foodz.

HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHA!... lemme stop. im so done, good day to you.

Please familiarize yourself with the beez in da trap post i made.
Your biscuits are addressed there already.

2 More Responses

LMFAO omg Dente....... am sitting here wanting that Golden Notebook and all his other lil notepads. And i wanna pinch him. How cute is he?!

he is so cute!

feckin adorable!

I have one..

a note book?

Yeah but my son makes me share it with him. ;)

too cute!