Many doors open

I learned at a young age the power of being female in the mist of many males my age & older. Each year after my 16th into my 17th it wasn't just the high school boys it soon became the college guys. Into my 18th & 19th/20th I found the attention of college professors & business managers. Life in age became a stepping stone. I was stongly advised by a wonderful female teacher to stay physically fit, pleasently attractive & present my sexuality with confidence then watch the guys fall in line. It's been an enjoyable long line I must say. Many doors open with just a nod & a smile. For those that understood the power & tenderness of the female body, it was fun, wasn't it?
JenMM3030 JenMM3030
31-35, F
27 Responses Jul 14, 2010

You have been blessed with the physical attributes as well as the mental capacity that will allow you to enjoy a very successful and fruitful life.

You were lucky to have, besides intense curiosity, a wonderful team of guides on what and how to enjoy life in plenitude... and nowsharing with us the sharing of pleasure continues, OMG I enjoy you so much as I am sure you do too...

Wet kisses...
Escondido

Great advice from a wise woman. Most women vastly underestimate the power of a good cocktease.

Well done gi

Bravo!! I admire your mindset!<br />
<br />
I find myself holding the gaze of sexually liberated women more and more. <br />
<br />
Keep up your great disposition.

Married women don't seem to get the whole "keep up the good looks thing". I mean don't they miss that attention?

Well, most women hit their very sexiest years in their thirties. Everyone is different, of course, and I am with you. I hit the gym at least a few times a week, plus a llot of walking. Makes a big difference in your quality of life, IMO.<br />
<br />
Sounds like you're enjoying yourself, too!

The most powerful weapon in the world is a woman sexy body!

love your outlook, couldn't agree more...

It's like life, ever expanding lets me say 30 to 50. I have been promoted to a much higher postion now on the top floor near the corner offices with 'Big Windows". (For those that understand) <br />
A well dressed Corp Exec; VP, Marketing Director, Regional Mgr............ they need attention also to help with the stress's of today 'Global Stress Network'

Yeah, kinda scary that she knows how to press our buttons. Any clues as to what sort of defense we humble males have against such a formidable creature? lol

The most powerful weapon in the world, against men is a woman body!!!

Hmmmmm I think there needs to be more women like you........love it!

theres a lot of power in that little hole, it can bring 250lb man down to his knees.

You look pretty from your picture, but are you concerned about the loss of physical power one day?

Yes you girls do have the power !!!

It's obviously working :)

Or should I say... DOWN her cleavage!

Well, yeah, she does... sure. But I think you're spending too much time looking at her cleavage.

Hey hey hey, there Rexie... don't make your Sabi all jealous.... I want you all for myself!

Do you accually wear that thing??

all women should follow your lead

Do I have to give you an opportunity with that, Isshe?

Nope....I'll take you in a hoodie anyday xR...

Damn. I'll have to wear a suit more often :)

I'm just over 30 now & I focus my attention on men 35 to 50. Suits, men of powder, men that are experienced & use that head of theirs, (not just the lower head but the upper head also). I'm spoiled, I know it. I enjoy it. I work hard to this day in the gym, out running, swimming, to keep that attention. A nice fitting pair of slacks, or skirt; colorful top, pleasant outlook w/bright smile and the oppurtinities keep showing up at my door step.

I can't help wondering, at the age of somewhere between 26 and 30, which group of people have your attention now?<br />
<br />
lol