Post

The Mathematical Logic

Teacher : Ship is sinking, Potatoes cost Rs.5 and today is National holiday then,

What is my Age?


Student : 34 years.

Teacher : How do you know?

Student : My sister is 17 years old and she is half mad.

Here we can see how logic is applicable.
ABCDEF7 ABCDEF7 31-35, M 4 Responses Nov 21, 2012

Your Response

Cancel

Lol funny.

he he he he.

Hehehehehee. I like your Math, Mr. Phonics! :D

Hahaha.. Thanks for the nice name. :)

*sighs* YEah, now I have that ridiculous commercial stuck in my head: Hooked on Phonics works for me! *bright cheesy smile*

Not saying YOU'RE ridiculous... just the commercial! :O

I didn't find any ridicule in your answer. Which commercial you are talking about?

Hooked On Phonics. lol. It's kinda catchy.... to the point of annoyance! LOL. But yer not annoying at all! :)

Hahaha.. OK. :)

3 More Responses

Hahahahahaahahahahahahahahahhahahahahah! LMAO!!! I love this!!!!

hahahahahahha
wowwwwwww............