Post

Third Time's The Charm Emptysoul30

Truth or dare?

And yes, you should be afraid, very afraid XD

Cici88 Cici88 22-25, F 35 Responses Feb 16, 2010

Your Response

Cancel

Have you ever given up for pity?

Well its a new game to me, will someone pls explain the same to me, wud be much obligued....

:)

Oh goodie! I dare you to join one of those groups you are too afraid to join :D

I think it's time to call it quits on truth and go for a dare :)

:( I'm not happy with your choice ... but it is your life :)



T/D?

There's nothing wrong with it you know, I mean if you think that God would make you go to hell for it...well I'm an atheist so I shouldn't really be talking, but there's nothing wrong with it, you won't go to hell...

You can try Empty ... but ... you'll just be lying to yourself. You won't really be happy will you?

Erm I don't think this is something you can choose Empty. It just kinda...happens. You don't really have any control over it.

Why on earth would you want to do that?

Darn! I wanted you to pick Dare! But ok. ... let's see ... hmmm ... I hope you don't burn e at the stake but *in a very small voice* Are you gay?

wait wait am i allowed to make someone do truth!? D:

I'm damned either way cos I have an inkling of what a dare might amount to.



Let's go for truth again. It's served me well up to now :)

Ok, Emptysoul xD Truth or dare?

s'okay... i'm a little cranky tonight.....

I log off? Seriously? :s



I honestly cannot remember doing that. I mean, I can imagine I'd probably close up and just be horribly vague and unresponsive, but logging off....? D:



I'm sorry, TRL :( I didn't mean to do that.

When I get too personal or ask something you don't want to answer..... which is why I quit asking......

So can I go again?

Hey! I'm no coward. When have I ever "just logged off"? :(

Well you're afraid of telling us *something*

Ahhh ! grrrr.........he'll just log off...... *walks away grumbling*

Who says I have a secret? :P



Wait, do I have a secret? >_> It seems like I should remember stuff like that.

LOL sorry TRL :O You'll have to make your own story for Empty to answer you xD

....................Chunks dagger into the floor............................

I knew ... but ... idk ... most of the time I think that THAT'S your secret ... you get me?

WAIT!!!!!!!!!!!!!!!!! WHO THE HELL IS HP? ...... *pulls out Daggers* ........

Retaliate at will xD

Oh, but you know I would have to orchestrate a most terrible dare in retaliation >:P Given that you don't want to take the truth route.

Bye FS! :D *hugs*

Ok, your turn Empty, if you're still talking to me that is...

Gotta go guys. Be back in half an hour.