Explore Food Experiences

See what people are saying. Over 1 million experiences shared to date.

Sort v
Food v

I want to get really drunk right now.
kayray567 kayray567
18-21, F
3 Responses Apr 17, 2016
I want to cook something... But what? Ah-ha! I found a bunch of jello!! :D
EridianaAndErin EridianaAndErin
13-15, F
1 Response Apr 16, 2016
I wish I could steal someone's Hershey bar right now or if my parents could get me one because it sounds amazing right now but I have to start saving money
paulincalifornia paulincalifornia
18-21, M
3 Responses Apr 17, 2016
Has anyone tried koolaid juice or any soda pop with powered milk Nope just me oh well more for me then
SoldierGirl2k19 SoldierGirl2k19
18-21, F
1 Response Apr 16, 2016
Gimme some of that Fire Water.
savoy2 savoy2
46-50, M
Apr 17, 2016
I believe is called Misophonia and I can't stand it. 😤
deleted deleted
26-30
1 Response Apr 16, 2016
The reason why I look like a pig lol I have an employee discount xD
Rika39 Rika39
22-25, F
3 Responses Apr 16, 2016
Well, I am Russian so I guess I have to love vodka..
deleted deleted
26-30
2 Responses Apr 16, 2016
ramen noodles and steak bites in a sandwhich fxck yaaaas..
Haze94 Haze94
22-25, F
Apr 16, 2016
I really love spicy food lol.
Ariannaaaaa Ariannaaaaa
26-30, F
3 Responses Apr 15, 2016
OMG COFFEE OMG I got up late OMG COFFEEEEEEEEEEEEEEEE PLEASE I GOT TO HAVE IT NOW COFFEEEEEEEEEEEEEEEE
gregloa gregloa
51-55, M
4 Responses Apr 15, 2016
I love international food mainly I like italian.
eagles1958 eagles1958
56-60, M
2 Responses Apr 15, 2016
I just bought a veggie and I opened up the package and ate it. It was just potato corn and peas formed into around burger. :( Very disappointed.
curvinabrown curvinabrown
26-30, F
Apr 14, 2016
You know the best thing in the world for Chicken Pot Pie? You sprinkle some sugar over top and maybe some brown sugar too if you're in the mood. It makes the crust taste SOOO...
EridianaAndErin EridianaAndErin
13-15, F
Apr 14, 2016
Straight Whiskey tastes like the good times that haven't rolled yet.
savoy2 savoy2
46-50, M
Apr 14, 2016
Ask me how I get my protein one more time. *crazy eyes*
kristaamielarisadarwin kristaamielarisadarwin
16-17, F
Apr 14, 2016